Wednesday, September 14, 2016

MAC Blot Powder

Kada je MAC zvanično stigao u Srbiju, na samom vrhu moje "wish liste" svakako je bio njihov čuveni, svima nam dobro poznat, blot, presovani puder. Svi oni koji imaju problem sa prekomernim mašćenjem kože tokom dana, ovo je proizvod  koji smatram da bi trebalo da se nadje u njihovoj kozmetičkoj torbici. Odličan za setovanje tečnog pudera, kao i popravljanje šminke tokom dana. Jednom rečju, neizostavan saveznik lepog tena, bez suvišnog sjaja.


Dolazi u prilično jednostavnom pakovanju, izradjenom od čvrste plastike, unutar koga se nalazi ogledalo i aplikator u vidu neke vrste "pamučnog" jastučeta.
Dermatološki i oftalmološki testiran.
Nekomedogen.
Sadrži 12g.


Nijansa koju ja imam je Medium Dark. Imajte u vidu da ovaj puder ne menja nijansu tečnog pudera nanetog ispod, kao i to da ne pruža dodatnu pokrivenost, pa samim tim to od njega nemojte ni očekivati.  Koži ce pružti minimalno nijansiranje i fiksiranje podloge, uz prirodno mat izgled, bez "brašnjavog" finiša po površini i vidljivog sloja kamenog pudera. Vrlo je lagan i neprimetan na koži.

Najbolje je nanositi ga velikom, rastresitom četkom za kameni ili puder u prahu koja kupi malu količinu proizvoda. Ja volim da koristim Real Techniques Blush Brush, kojom nežnim pokretima predjem preko problematičnih delova lica, čelo, nos, brada i predeo oko nosa, gde najčešće prosijm tokom dana.


Nakon setovanja tečnog pudera MAC blot puderom, lice mi je u dobrom stanju nekih 5h, zavisno od toga koji puder imam kao podlogu. Zatim blot papirićima (ili ukoliko ih nemate, može poslužiti i čista papirna maramica) uklonim višak sebuma i potom ponovim nanošenje blot pudera.

Tokom višemesečnog korišćenja ovog pudera nisam imala nikakvih problema sa licem, u smislu da mi je zapušavao pore i uzrokovao pojavu bubuljica, pa mu iz tog razloga dajem još jedan veliki plus, jer moje lice je jako osetljivo i ponekad ume burno da odreaguje na pojedine sastojke proizvoda.
Ovaj puder iako je namenjen korišćenju od strane profesionalnih šminkera i neki se drže stava da nije preporučljivo koristiti ga svakodnevno, ja nisam imala nikakvo neprijatno iskustvo koje sam osetila na svojoj koži. Zamenio je moj dugogodišnji favorit, Rimmel Stay Matte i za sada mu ostajem verna do daljnjeg.




Po ko zna koji put, imam potrebu da ponovim da se MAC radnja nalazi u prizemlju "Ušća" , odmah pored Zare i to je ujedno i jedino mesto gde možete kupiti originalnu MAC šminku u Srbiji.

Da li ste koristile proizvod predstavljen u ovom postu?
Kakvi su vaši utisci?
Volela bih kada biste podelite svoje iskustvo sa mnom u komentarima.



S puno ljubavi,
Marija


2 comments:

  1. U sljedecem mjesecu dolazim u Beograd i jedva cekam da posjetim tu radnju. U Mac radnji sam bila prije par dana u Veroni i bila sam u velikoj zurbi da nista nisam stigla kupiti. Voljela bih vidjetu ovo i jedan highlighter koji mi je na popisu zelja vec godinu dana. :)

    ReplyDelete