Saturday, January 30, 2016

NYX Epic Black Mousse Liner



Kada su ajlajneri u pitanju, navikla sam na tecne formule i one u obliku olovke. Gel ajlajneri su nesto sa cime sam se nedavno po prvi put susrela. Iz nekog razloga, meni nepoznatog, uvek sam ih zaobilazila, jer su mi stvarali utisak da je sa njima jako tesko da se "radi". Svakako sam planirala da kupim neki mat ajlajner, jer mi je malo dosadio onaj glossy finish koji ima moj voljeni L'oreal. Zelela sam klasican, tecni, medjutim Alexandar tim me je obradovao ovim divnim gel ajlajnerom koji me je razuverio da sam se bez osnova "plasila" njegove upotrebe.



NYX EPIC BLACK MOUSSE LINER dolazi u elegantnom, staklenom pakovanju u obliku teglice i meni se licno jako dopada. Izgleda poput skupljih i luksuznih brendova. Mozda cete sa iznenaditi kada otvorite poklopac i mozda vam se ucini kako je jako mala kolicina proizvoda unutra, a zapravo sadrzi 3g, sto je za ovaj tip proizvoda, verujte mi, sasvim dovoljno.

Lagana, ali visoko pigmentovana formula ovog mousse/gel ajlajnera kreira intenzivno crn, mat izgled. Lako se nanosi i klizi duz ivice trepavica. Nije suv i omogucava glatko nanosenje.
Vodootporan.



Ono sto je vazno kod gel ajlajnera je dobar izbor cetkice kojom cete ga nanositi i on igra veliku ulogu u finalnom rezultatu. Kako nisam imala adekvatnu cetkicu, otisla sam u Alexandar i pokusala da izaberem neku iz Blush ponude. Iako mi je devojka zaposlena u Beo Cosmetics-u preporucila jednu cetkicu za nanosenje ovog ajlajnera (koja izgleda kao cetkica za slikanje), meni se ucinila kao jako velika i predebela i nisam mislila da cu uspeti sa istom da se snadjem. Odlucila sam se za klasicnu, koso secenu cetkicu, br.20. Medjutim, ispostavilo se da nisam napravila najbolji izbor. Iako je tanka i dozvoljava precizno izvlacenje linije duz kapka, nekako je previse savitljiva i mekana. Jos jedna stvar koja mi stvara problem je sto se nekako ulepi nakon sto nanesem ajlajner na jedan kapak i kada predjem na drugi, nemoguce je sa njom nastaviti rad. Uvek moram da je operem i tek onda nastavim dalje. Dobra strana je sto se brzo susi.


Vremenom sam se navikla na ovaj tip ajlajnera i sada mi je potrebno daleko manje vremena nego inace da izvucem "savrsenu" liniju. Koliko god se trudila, moram da se ogradim, jer smatram da je tesko postici apsolutno savrsenu liniju, posebno na oba oka, ali vezbom je svakako moguce sto vise se pribliziti tom idealu.

Kada govorimo o trajnosti mislim da je to definitivno jedna od najboljih karakteristika ovog proizvoda. Desavalo mi se da ga nanesem ujutru i skinem tek posle ponoci i nije mrdnuo sa mesta, nije izbledeo niti promenio boju, ostala je intenzivno, mat crna. Licno, sa ajlajnerima imam problem da ga odrzim u unutrasnjem uglu oka, jer imam jako osetljive oci, pa mi i najblazi povetarac i suv vazduh izazivaju suze, medjutim, ovaj ajlajner i taj problem drzi pod kontrolom i mozda je to i stavka koja mi se najvise dopada.

Sto se tice uklanjanja, ja ga lako uklonim Bioderma micelarnim rastvorom.


*Planirala sam da vam slikam korak po korak na koji nacin nanosim ovaj ajlajner i pokusavala sam iz vise navrata, ali nisam uspela to da sprovedem u delo i to je ujedno i razlog zbog kojeg tek sada ide recenzija koja je bila planirana mnogo ranije.
Problem je predstavljalo to sto se prilicno brzo susi prilikom nanosenja, a meni je potrebno vreme kako bih uhvatila dobru fotografiju kojom cu biti zadovoljna, pa od koraka 1 do koraka 2 prodje neko vreme i on se vec fiksira na kapcima. Nisam uspela nikoga da nadjem da mi pomogne oko fotkanja i odustala sam od toga.



Cena NYX Epic Black Mousse ajlajnera iznosi 1000 dinara, a mozete ga kupiti u Alexandra Cosmetics-u.

*Proizvod predstavljen u ovom postu dobijen je od uvoznika, sto ne utice na objektivnost moje recenzije.



Da li ste probale ovaj ajlajner?
Sa kojom vrstom ajlajnera se vi najlakse snalazite i koristite li ih uopste?
Pisite mi u komentarima ;)


S puno ljubavi,
Marija

4 comments:

  1. Ja trenutno koristim i obožavam L'oreal ajlajner, ali kad ga potrošim (kako sam krenula biće uskoro), videću da uzmem ovaj, jer stvarno mi deluje odlično na tebi. Savršeno si izvukla liniju! *.* :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kad ti to kazes :) Hvala Megi <3 :**
      Toliko hvale L'orealov, tako da sam sigurna da cu i njega u jednom trenutko probati ;) Uopste ne sumnjam da je dobar ;)

      Delete
  2. Ja najčešće koristim Loreal gel lajner i u početku mi je trebalo baš dosta vremena, sada je već bolje. :) Ti si ga savršeno nanela, jako ti lepo stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, Kaca ;)
      Vezba je kljuc :D Sve se postize vezbom ;)

      Delete