Monday, December 14, 2015

PONCHO



Kada dodje zima i hladno vreme, jedna sam od onih koji bi najvise voleli da je prespavaju. Slojevito oblacenje je u mom slucaju obavezno, pa sam se jako obradovala videvsi da je gotovo svaki "street style" brend u svojoj ponudi ove zime imao ponco. Svidja mi se ideja ususkavanja u meka, debela pletiva i ogrtace, velike salove i sl. Neko vreme sam tragala za savrsenim, koji ce se uklopiti sa ostatkom moje garderobe i konacno sam ga nasla nedavno u C&A. Kombinacija boja je savrsena, topao je i mekan i nosila bih ga svakodnevno.






Ponco-C&A
Kaput-Mango
Pantalone-Stradivarius
Cizme-Zara
Torba-Mango
Sal-New Yorker
Mindjuse-H&M


Da li ste vi ove zime obogatile svoj garderober nekim slicnim komadom i kako vam se dopada ovaj trend?
Pisite mi ;)


S puno ljubavi,
Marija

4 comments: