Wednesday, September 2, 2015

HERBA MARKET CETKA ZA RASCESLJAVANJE KOSE


Od kako sam pre vise od dve godine kupila Macadamia No Tangle cetku za kosu nisam pozelela da probam niti cujem za neku drugu. Za potrebe moje kose je savrsena i koristim je i dalje. Medjutim, nedavno je moja sestra probala cetku za rascesljavanje kose iz Herba Marketa i odusevila se, i ubrzo nakon toga je i kupila. Njoj spomenuta No Tangle cetka nije pomagala da odmrsi cvorice, jer ima jako gustu, dugu i plavu, (delimicno, u pramenovima) blajhanu kosu. Poseban problem predstavljalo je cesljanje mokre kose, nakon kupanja.
U danasnjem postu zelela sam da pomognem, posebno vama koje mozda imate isti problem i resite se neprijatnosti koje sa sobom nosi cesljanje mokre kose.


Proizvedna je od drveta, sa detaljima od gume u predelu drske, sto sprecava da vam klizi iz ruke prilikom koriscenja. Zupca predstavljaju kombinaciju prirodne dlake i plastike.
Izgleda kvalitetno i kao nesto sto ce imati dugacak vek trajanja.

Ono sto se meni posebno dopada kod ove cetke je osecaj prilikom cesljanja. Zupca vrse divnu masazu temena, nesto poput ceskanja, sto meni jako prija. Secam se, kao mala, uvek sam volela da me neko ceslja. I dok drugi ne vole da im neko dira kosu, mene to opusta i cesto znam sama da uzmem cetku i cesljam se nekoliko minuta. Nekima ce mozda ovo zvucati cudno, ali svi mi imamo neke svoje male rituale, a verujem da ima i vas jos kojima ce ovo mozda i biti prelomna stavka prilikom odluke o kupovini.


Osnovna svtha ove cetke je rascesljavanje mokre kose i taj posao obavlja savrseno. Pored toga, ono za sta sam joj ja nasla namenu i ono kako je ja najcesce i koristim je prilikom pravljenja pundje i slicnih frizura poput visokog ili niskog repa, kao i kada zelim da postignem tzv. "sleek" efekat. Savrseno zagladi povrsinu dlake i sve one neposlusne pramenove kose.
Ne cupa i ne kida kosu.


Ovu cetku mozete kupiti u Herba Marketu po ceni od 550 dinara.


Koje cetke vi koristite za rascesljavanje mokre kose i imate li uopste problem ove vrste?
Pisite mi u komentarima ;)


S' puno ljubavi,
Marija <3.

8 comments:

  1. Meni se dopao onaj deo sa masazom kose. :D Ja koristim neku najobicniju cetku, plasticnu skroz, ali je siroka i cetvrtasta, to mi se kod nje dopada. Mada, morala bih i ovu da isprobam. :) Gde se nalazi Herba market? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U tom slucaju, verujem da bi ti se dopala i cetka ;)
      Ako nemas problem sa mrsenjem kose onda verujem da ti i te klasicne vrse posao ;)
      Linkovala sam sajt Herba Marketa na samom kraju posta ;) Adresa je Gvozdiceva 4 lok. 2 ;)

      Delete
  2. Ja sam kovrdzava i cesljam kosu samo kad je mokra(pod pakovanjem) i nista mi ne resava problem rascesljavanja kao Wet brush..Meni je savrsena.. Makadamija mi nije radila posao..Takodje sa pramenovima..A s obzirom da ova cetka uopste nije skupa,probacu je.. Mada se kunem u ovu moju Wet-icu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wet brush je jako hvaljena i verujem da je odlicna ;)
      Ako su ti kovrdze jako guste i kosa suva, onda razumem zasto ti nije odgovarala. Mojoj sestri isto nije uspela da rasceslja lepo kosu, dok je meni fenomenalna ;) Sve zavisi od tipa kose.
      Da, pristupacna je i vredi probati ;)

      Delete
  3. Oduvijek imam problem s raščešljavanjem bilo mokre, bilo suhe kose. Moj spas su Gliss regenerator u spreju te četka od veprove dlake i/ili Tangle Teezer compact styler. Četku od veprove dlake sam bome skupo platila, ali ne žalim ni lipe, definitivno jedna od boljih investicija. :) Nego, znaš možda čime bi bilo najbolje kvalitetno oprati takvu četku? S obzirom da je i moja četka od drva, strah me koristiti bilo što. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja volim Gliss sprejeve za kosu, odlicni su za rascesljavanje ;)
      Ne znam stvarno, nisam razmisljla o tome, iskreno, ali mora da postoji nacin da se opere :)

      Delete
  4. Makadamija cetka mi je nezamenljiva :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se ;) I za moju kosu je savrsena, ali za nekoga ko ima vece poteskoce da se oceslja nakon pranja kose, ipak mislim da je ova bolje resenje ;)

      Delete