Sunday, August 2, 2015

HAPPY 30th BIRTHDAY TO ME!

Dragi moji, zvanicno sam usla u 30-e. Ne, ne osecam se matoro, ako ste pomislile da ce ovaj post otici u tom smeru, naprotiv. U danasnjem postu sam zelela da podelim sa vama neke misli koje lutaju u vazduhu ovih dana...lebde iznad mene, ali i neke momente sa proslave rodjendana sa svojim najdrazima.
U kasnim dvadesetim naucila sam mnoge stvari u vezi sebe. Naucila sam da osluskujem svoje zelje i potrebe, da zavolim sebe ovakvu kakva jesam i osecam se potpuno udobno u svojoj kozi. Naucila sam da prihvatim sve svoje mane i smatram da je ta spoznaja uticala u mnogome na osobu u kakvu sam se razvila godinama. Da, svakako da postoje one stvari koje su i dalje ostale neostvarene zelje iz dvadesetih (jer, ko ih od nas nema?), ali ne zalim se...naucila sam da prihvatam stvari kakve jesu i budem zahvalna na svemu onome sto imam (zdravlje, sopstveno i svojih bliznjih, mir i mentalnu ravnotezu, pre svega). Ali, nikako se ne osecam u skladu sa svojim godinama i licno smatram da je to dobro. Prerano odrastanje i shvatanje ovog, vrlo cesto surovog sveta u kom zivimo moze biti uzrok budjenje unutrasnjih nemira i to je nesto sa cime se svako od nas kad tad sretne. Pad zivotne energije je jedna od osnovnih posledica odrastanja (da ne kazem starenja).


Ja sam i dalje ono dete puno neke blesave energije u grudima, koje voli secernu vunu i slatkise, jarke boje, nocna svetla, zivotinje, duge zagrljaje, beskrajne setnje sa svojom rukom u njegovoj, zalaske sunca, smeh do granice bola u stomaku...i glavom u oblacima i...neka tako i ostane...sto duze...


Takodje, tu je i outfit koji sam nosila na dan rodjendana. Moram da priznam da me je jako razocaralo sto je vreme bilo lose i nije bilo onako divno i suncano kako sam se nadala, pa sam morala cak i koznu jaknu da obucem, sto nikako nije bilo u planu. U planu je bio drugaciji outfit, ali eto...neke stvari jednostavno ne mozes da isplaniras i to je sasvim ok.











Delic atmosfere sa vecere sa mojom srodnom dusom <3...


Detalji outfita:
Jakna-Stradivarius
Majica-H&M
Farmerke-Zara
Torba-Stradivarius
Patike-Pull&Bear
Prstenje-H&M
Narukvice-Accessorize
Mindjuse-Tally Weijl
Nokti-China Glaze Too Yacht Too Handle

Kako sam zaludjenik rodjendanima (pravi LAV), slavlje se nastavilo i juce, i danas...i trajace narednih nekoliko dana :) Na fotografijama ispod mozete da vidite deo divnog popodneva provedenog na rucku sa mamom i sestrom u predivnom ambijentu splava Corso i fenomenalnom hranom i koktelima.

Fenomenalni kokteli, Cezar salata, salata sa lignjama, i rolnice sa dimnjenim lososom...yummy :)


Hvala svima na cestitkama, lepim zeljama i porukama. Divni ste i srce mi je puno zbog toga <3
Saljem vam tople virtuelne zagrljaje <3.


S' puno ljubavi,
Marija <3.

38 comments:

  1. Ti si prekrasna, slike su prekrasne, atmosfera sa rođendana, ma sve je divnoo. <3 Želim ti sretan rođendan još jednom i sveee, sveee najljepše od srca. I daa, moram ti reći da uopšte ne izgledaš kao da imaš 30 godina. Naprotiv, izgledaš baš kao da imaš 20 i nešto malo godina :D Stvarno si divna, punoo poljubacaa šaljem :**

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga moja Mina, mnogo ti hvala na uvek lepim recima, srce si <3
      Uzvracam poljupce <3 :* :* :*

      Delete
  2. Želim ti sve najbolje u novom desetljeću :)

    ReplyDelete
  3. you are so beautiful
    new post:http://melodyjacob1.blogspot.com/2015/08/shirt-dress-and-bowtie.html

    ReplyDelete
  4. Sretan ti rođendan! :) Fotke su odlične, ova kombinacija mi je najljepša do sada, iako to uvijek mislim kada vidim tvoj novi outfit post haha. Tako je, dijete uvijek i treba i što duže tako ostane, život će ti biti "šareniji" i ljepši. :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najlepse ti hvala Ivana <3 I da...definitivno se razumemo ;)
      Veliki poljubac za tebe :*****

      Delete
  5. Sada smo i vrsnjakinje, ja sam u januaru napunila 30. Mogu ti reci da si me dirnula opisima☺. Ti si jedno divno i pozitivno stvorenje. Kakav god da ti je plan, uzivaj u sebi, ljubavi i samo tako nastavi. Ja sebe hvatam da se zapitam je li ja stvarno imam 30😀. Puno pozdrava iz CG! P.S. izgled predivotica 😃

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ana, i ti si mene dirnula ovakvim komentarom...hvala ti od <3
      Puno pozdrava saljem :****

      Delete
  6. Srećan rođendan :) Predivno je sve, ali majicaaaa (trčim odma' u H&M da vidim jel imaju još)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Smizlo ;) <3
      Nadam se da je ima jos uvek, ja sam je kupila pre nekih mesec dana ;)

      Delete
  7. Srecan rodjendan i da se uvek tako osecas :-) Rodjendanski autfit mi se bas dopada :-* :-* ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti na lepim zeljama <3
      Drago mi je da ti se svidja :****

      Delete
  8. Srećan rođendan... Jako lepo i negovano izgledas, ja sam mislila da imas tu oko 20-21... :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je lepo cuti...hvala ti na lepim recima, jer tako nekako se i osecam :D <3

      Delete
  9. Još jednom sretan rođendan :*
    Iako te vrijeme nije poslužilo, rođendanski outfit je bio divan :)

    I lijepa su ti razmišljanja :)
    Ja se svaki put šokiram kad nekom kažem koliko imam godina jer ih ne osjećam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala draga Nives, jos jednom, od <3

      Vazan je duh, ostalo su samo brojevi i licni dozivljaj ... ;)

      Delete
  10. Srecan rodjendan, sve najlepse i najbolje :)

    ReplyDelete
  11. Postovana,srecan ti rodjendan, da budes zdrava i srecna i da ti se sve zelje ispune.

    ReplyDelete
  12. Srećan rođendan, želim ti da ti godine koje počinju trojkom budu najlepše do sada! Jako mi je lepa ta majica! :)

    ReplyDelete
  13. Mi lavovi zaista uzivamo u slavlju nasih rodjendana ;-)..Sve najbolje ti zelim..Duvan post ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ti si lavica? Pa to je sjajno <3 Moram da priznam da sam osetila neku posebnu energiju kod tebe zbog koje si mi draga <3

      Hvala ti puno <3 :****

      Delete
  14. Prije svega: Srecan ti rodjendan! Sve najljepse i najbolje ti zelim i da uvijek ostanes tako divna i pozitivna osoba, uz svoje najmilije! :***
    Ovo sto si napisala je sve tako prelijepo i prosto pokazuje koliko si kvalitetna licnost :)
    Slicice su super, ti izgledas predivno i prosto zracis! ^___^
    Usput, ta kozna jakna mi se tako svidja.. hahah
    Poljupci!!! <3:**
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Saro, uvek si tako divna i topla sa komentarima <3 Neizmerno ti hvala na tome <3
      Saljem ti puuunoooo poljubaca :**** <3 <3 <3

      Delete
  15. Ja te potpuno razumem i slično se osećam ;) Još jednom ti od srca želim sve najlepše i da ostaneš takva kakva jesi <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi smo vrlo slicne, to sam odavno konstatovala <3
      Hvala ti puunooo, lepoto moja <3 :****

      Delete
  16. Srecan rodjendan! :* Mnogo si slatka na ovim fotkama. Bas se vidi da uzivas. :) Ja sam nesto malo starija od tebe ali se i dalje ne osecam kao da sam presla trideset. ;) I ja vec par dana nosim slican lak na noktima samo sto je moj Kiko.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti Marry <3
      Ne damo se <3 :*

      Znam za taj divan Kiko i tako patim za njim :D

      Delete
  17. Draga, srećan rođendanko! Želim ti da te nikad i niko ne navede da ta lepa glava siđe iz oblaka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olivera draga, hvala ti puno na divnim zeljama <3
      Veliki pozdrav <3

      Delete
  18. Srecan rodjendan, sa malko zakasnjenja! :) Molim te da mi ne zameris, ali 'ubolo' me u oko da kazes da volis zivotinje i bavis se jogom, a jedes ih. :/ Nije nikakav hejt, samo uocavam nedoslednost. Elem, kazu da su 30-e nove 20-e, tako da zurka tek pocinje! ;)) Pozdrav! Ana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Ana, hvala najlepse na lepim zeljama <3

      Nema razloga da ti zameram na bilo cemu ;) Iako nikada nisam ni spominjala nigde nista vezano za to da li meso jedem ili ne, evo sada hocu ;) Zivotinje volim, jako, kao i yogu kojom se bavim godinama, a sto se tice ishrane, meso generalno ne volim. Ne kazem da ga ne jedem, ali ga jednostavno ne volim i jedino koje jedem je pilece, iako vrlo retko, ne zbog nekih moralnih principa, vec zato sto ne volim ukus mesa. Voce, povrce i zitarice su mi na prvom mestu ;)
      Veliki pozdrav ;)

      Delete
    2. Hvala na odgovoru, Marija! I na iskrenosti. :) Smatram te izuzetno zrelom osobom, sa merom, stilom i ukusom (tvoj blog svedoci u prilog tome), zato sam sebi i dozvolila komentar na temu mesa, jer sam pretpostavila da me neces pogresno shvatiti. Drago mi je da nisam pogresila. :) <3 Ana

      Delete
    3. Nema na cemu, hvala tebi na divnim recima <3
      Zaista nije bilo razloga da bilo sta shvatim da drugaciji nacin i uvek sam spremna da odgovorim na vasa pitanja ;) <3

      Delete