Friday, June 26, 2015

GOLDEN ROSE WOW! #45

Dragi moji, nije me bilo neko vreme na blogu, a jedan od razloga (izmedju ostalih) je i taj da sam imala neke radove po kuci koji mi nisu dozvoljavali da se posvetim pisanju i fotografisanju. Odlucila sam da sprovedem jedno ogromno letnje ciscenje zivotnog prostora i njegovo preuredjenje/osvezenje. Jos uvek nije sve privedeno kraju, ali sa druge strane mogu normalnije da funkcionisem i nadam se da ce uskoro sve da se vrati na staro kako bih mogla da nastavim dosadasnjim tempom.
U medjuvremenu, kako imam pripremljenih nekoliko postova koji cekaju objavu, za danas sam odlucila da podelim sa vama jedan od trenutno omiljenih lakova koji nosim neprestano od kako sam ga kupila.


Iako je leto kalendarski stiglo, ne mozemo bas da uzivamo u potpunosti u svim njegovim carima i danima se budimo sa pomalo sumornim i kisovitim vremenom, pa ja trenutno uzivam u cokoladnim tonovima na svojim noktima. Mozda ce neke od vas konstatovati da su ovakve nijanse pogodnije i prikladnije za jesen/zimu, ali ja sam odusevljena kako se uklapa ovaj divan lak sa garderobom u belim tonovima, nude nijansama, aksesoarima u zlatnim tonovima, sa crvenom, narandzastom...



GOLDEN ROSE WOW! lakove sam zavolela odavno. Vec sam pisala o mojoj odusevljenosti njima, od kvaliteta, preko trajnosti, pa sve do izuzetno pristupacne cene. Pocela sam da skupljam svoju kolekciju i vec imam prilican broj, na kom ne nameravam da se zaustavim.


U ovom postu, zelim da skrenem paznju svima vama koji volite tople, cokoladne tonove na svojim noktima. WOW! #45 je predivna nijansa prave topljene mlecne cokolade. U sebi sadrzi jedva primetan, decentan (hladnije) zlatkasti odsjaj koji dolazi do izrazaja samo prilikom direktne izlozenosti suncu i kada se bas priblizite i zagledate u nokte. To je ono sto ovom mini lepotanu daje posebnu drazesnost. Potrudila sam se da vam to i docaram, sto mozete videti na fotografijama ispod.




Lepo i vrlo lako se nanosi, pruzajuci ujednacenu boju sa dva tanja sloja. Vrlo brzo se susi, a noktima pruza predivan sjaj i bez top coat-a.
Posebno zelim da naglasim da me je vrlo prijatno iznenadio svojom postojanoscu i izdrzao cak punih nedelju dana bez ikakvih ostecenja, bez TC. Nakon toga sam ga sama uklonila, jer su mi nokti u tom periodu izrasli, a to ne volim.


Na fotografijama imam dva sloja laka i nemam top coat.
Sve fotografije nastale su na prirodnom, dnevnom svetlu.


Golden Rose lakove iz ove kolekcije mozete kupiti u parfimeriji Kristabell, kao i u nekim lokalnim parfimerijama koje imaju stalak sa GR lakovima.
U zavisnosti od mesta na kojima ih kupujete, cene se krecu izmedju 70 i 80 dinara, za 6ml koliko bocica sadrzi.


Da li ste probale lakove iz ove kolekcije?
Kako vam se cine?



S' puno ljubavi,
Marija <3.

20 comments:

  1. Ovim sam oduševljena još od kad sam ga videla kod tebe na Instagramu...predivno izgleda, a baš taj blagi šimer mu daje posebnu draž <3
    Ja za sada imam samo jedan, pastelno rozeg lepotana u broju 12. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago da ti se svidja, jer ga ja obozavaaaam <3 Da, definitivno, mislim da nema tog shimmera da bi bio jos jedan u moru cokoladnih, a ovako ga bas on izdvaja...predivan je zaista i mogla bih da ga hvalim do iznemoglosti koliko ga volim <3 :D :D :D

      Ne sumnjam da ces obogatiti svoju kolekciju sa jos nekim "malisanom" :)

      Delete
  2. Preeeedivan je. Obozavam ovakve nijanse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa, Alex...savrsen, a znam da volis ovakve ;) <3

      Delete
  3. I ja sam odusevljena njihovim lakovima i ova nijansa mi je prelepa, moram je kupiti. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moras, definitivno...sigurna sam da ces ga voleti ;)

      Delete
  4. Divna boja, nisam probala GR WOW kolekciju, ali sam ostalim kolekcijama prezadovoljna :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja ;)
      Ako inace volis GR lakove, i ove malisane ces zavoleti ;)

      Delete
  5. Kako je lijeeeep! <3 volim ove slatke, malene wow lakićee :)

    ReplyDelete
  6. I ja imam 45-icu. Predivan je i elegantan i na kratkim i na dugim noktima. Kada sam videla kako mi stoji otisla sam i kupila Essie Over The Knee. GR WOW 45 i Essie Over The Knee izgledaju gotovo identicno na noktima. CIst ako nekoga zanima dupe.
    Generalno sam jako zadovoljna GR WOW lakovima. Mnogo su mi bolji nego GR Rich Color i GR Color Expert. Nisam sigurna da li je u pitanju tanja cetkica ili su ipak razredili formulu lakova. Inace su boje WOW lakova gotove sve identicne Rich Color i Color Expert bojama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apsolutno se slazem sa tobom ;)
      Hvala sto si podelila tu informaciju sa citaocima, verujem da ce nekima biti od koristi <3

      I meni su bolji, bolja im je formula i definitivno su redji od ostalih, sto meni licno vise odgovara.

      Delete
  7. Samoa boja mi nije po ukusu, ali mi se mnogo dopada kako ti stoji. Koliko doživljaj zavisi od boje tena, oblika noktiju, načina slikanja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Vedrana.
      Da, definitivno mnogi faktori uticu na utisak o nekom proizvodi, u ovom slucaju laku za nokte ;)

      Delete
  8. Bas je mljac na tvojim noktima! :) Jako lepo ti stoji. Ja jos uvek nemam ni jedan Wow lak i mislim da cu to odmah da promenim. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skroz je mljac, mljac... <3 ;) Hvala Marry moja <3 :***
      Definitivno moras da ih probas i znam vec da ces ih zavoleti kao i ja ;)

      Delete
  9. Ja se zaljubim u svaki lak koji vidim na tvojim noktima! <3

    ReplyDelete
  10. Predivna nijansa:) Gledajući ove lakiće kod tebe, s nestrpljenjem čekam da mi budu dostupni. <3
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je divna i drago mi je da se i tebi svidja ;)
      Evo i ja cekam sa nestrpljenjem...javi kada ih probas kako ti se cine i za koje si se odlucila, bas me interesuje ;)
      Veliki pozz Sarice :***

      Delete