Saturday, May 16, 2015

REAL TECHNIQUES EXPERT FACE BRUSH



Danas vam pisem o jednom od onih proizvoda za koje sam sigurna da ste cule, a verujem da je dobar deo vas poseduje. Iako su mi ponekad malo dosadne recenzije proizvoda o kojima svako ko pise blog pise i prica se beskonacno ponavlja, ipak sam odlucila da posvetim poseban post ovoj cetkici, jer je toliko volim da osecam potrebu da tu ljubav podelim sa vama.


Pre nekoliko meseci u nase dm drogerije su konacno stigle toliko hvaljene i zeljene Real Techniques cetkice. Iako siromasna ponuda, jako mi je drago da su se potrudili da nam priuste one najvoljenije od strane najpoznatijih svetskih beauty gurua medju kojima je i zvezda ovog posta, cuvena Expert Face Brush.


Pored ociglednog estetskog momenta koji je meni neretko presudan prilikom kupovine, odusevila sam se mekocom vlakana/dlacica. Toliko su nezne i fleksibilne da je aplikacija pudera pravo zadovoljstvo. Proizvedena od sintetickih vlakna koja su jako gusto postavljena, ali vrlo elasticna, pa samim tim je potrebno manja kolicina pudera ukoliko se nanosi ovom cetkom. Pored ekonomicnosti, odnoso potrebe za manjom kolicinom vaseg omiljnog pudera, ova cetkica ce vasem tenu pruziti neverovatan izgled, jacu pokrivnu moc pudera i ujedacen ten. U zavisnosti od pudera koji koristite, kao i efekta koji zelite da postignete puder mozete nanositi utrljavanjem kruzim pokretima, kao i tapkanjem za nesto jace pokrivanje.


Pre nego sto sam kupila EFB tecni puder sam nanosila Blush #32 koju sam apsolutno obozavala. Medjutim, tek nakon prelaska na RT shvatila sam da je ipak "gutala" znatno vecu kolicinu pudera.

Iako je uglavnom koristim za nanosenje tecnog pudera, pokazala mi se kao jako dobra i za kameni, kada osetim potrebu za jacom pokrivenoscu. Tada nanesem tecni puder, a zatim istom cetkicom preko fiksiram kamenim.
Pored toga, vrlo cesto je koristim i za blago konturisanje lica NYX Taupe rumenilom, pri cemu postizem intenzivniji efekat nego sto je to sluicaj sa ostalim cetkicama. Taupe rumenilo nije jako pigmentovano, pa u zavisnosti od cetkice mozete postici efekat kakav zelite, sto ga cini sjajnim za rad. Nisam primetila da mi pri tom skida puder ispod i pravi fleke, vec sve izgleda sasvim lepo izblendano, bez tragova cetkice.


Pored cinjenica da su vlakana jako gusto postavljena sto moze otezati njeno pranje i skladistenje ostataka pudera u njenom korenu, moram da priznam da sam odusevljena lakocom kojom se pere. Lako se ispira sampon kojim je cistim (Jonson's baby), izuzetno brzo se susi i vec nakon par sati je spremna za koriscenje.
Ono sto je meni posebno vazno je to da mi do sada nije ispala ni jedna jedina dlaka iz ove cetke, sto se sa ostalima ponekad desava prilikom kvasenja i pranja. Kako se sminkam gotovo svakodnevno, a to znaci i da je perem svakodnevno, izgleda isto kao i prvog dana i ne fali joj ni jedna dlaka. Ista je kao i prvog dana i verujem da ce takva i ostati jako dugo.
Takodje, prilikom kvasenja nema nikakvog mirisa, kao ni tragova boje.


Real Techniques makeup cetkice mozete kupiti u dm drogerijama, po ceni od oko 1270 dinara.

Koja je vasa omiljena cetka za nanosenje tecnog pudera?
Da li ste probale Expert Face Brush?


S' puno ljubavi,
Marija <3.

16 comments:

  1. Također mi je bila omiljena sve do trenutka kad sam dobila Sigmin kist I onda mi je voljeni RT pao u zaborav. :D Potpisujem sve što si napisala, samo što je meni ispalo par dlačica prilikom pranja. Jedino to zamjeram, ostalo sve čista 10. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala Sigma cetkice, tako da ne znam,a li ovu apsolutno obozavam <3

      Jako mi je zao, ja ni sama ne verujem da nikada nisam videla ni jednu jedinu dlaku koja je ispala iz ove cetkice...mada sam citala kod nekih devojaka da im se to desilo, iako retko, mozda u par slucajeva :(

      Delete
  2. EFB četku nemam zato što nemam naviku da tečni puder nanosim četkom :).Ali zato imam RT cetku za puder,predivna je,mislim da je to najbolja četka za puder koju sam ikada imala :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Verujem da su sve dobre i imam zelju da kupim jos par komada, jer me ova odusevila, kako efektom koji pruza, tako i kvalitetom :)

      Delete
  3. Moracu da je kupim, vec duze vreme je gledam u dm-u i nekako nikad da je uzmem, a cula sam od svih da je odlicna. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaista je odlicna i definitivno jedna od onih cetkica koje su neophodne za dobar makeup. Bices zadovoljna, sigurna sam ;)

      Delete
  4. Ja ovu cetkicu obozavam :) Imam je vec godinu i po i jos uvijek je kao nova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa to je fenomenalano! Imam utisak da je neunistiva ;)

      Delete
  5. Imam je od kako se pojavila u prodaji i obozavam je! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onda se razumemo ;) Ja ne znam kako sam zivela bez nje, ali zaista ;) Nisam bila ni svesna sta mi fali :D :D :D

      Delete
  6. Obožavam je, ja sam je namijenila za nanošenje tekućeg pudera i (u zadnje vrijeme još češće) kremastih rumenila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne koristim kremasta rumenila (ne znam iz kog razloga), ali ne sumnjam da je i za tu svrhu fenomenalna ;)

      Delete