Monday, April 27, 2015

GOLDEN ROSE WOW! LAKOVI



Ove super cute, mini, WOW! lakice sam vec spominjala, kako na Instagramu, tako i u mesecnim favoritima. Nakon odusevljenja onim predivnim narandzastim, odlucila sam da probam jos neke.
Pakovanje je toliko sicusno i slatko da morate da ga zavolite. Formula ova tri koja imam je fenomenalna. Lepo se nanose, visokog sjaja, dugotrajni si, nijanse su predivne, a cena neverovatna, od samo 70 dinara po komadu. Sve su to osobine koje ce vas naterati da ih kupujete iznova i iznova, gotovo svaki puta kada na njih naletite negde.


Mozda nekima od vas 6ml zvuci kao jako mala kolicina, ali ja volim ove male, slatke bocice srece <3. Poput onih starih, Sephorinih lakova, koji iako minijaturni, sasvim lako mozete da ih potrosite gotovo cele, dok se kod onih u standardim bocicama  neretko dogadja da vec kada dodjete do polovine pocinju da se zgusnjavaju i neophodno je dodavanje tinera.


Nijanse koje sam nedavno kupila su prelepe i vrlo nosive.
  • 04 je jedna od onih neznih, svetlo roze, sa vrlo diskretnim, gotovo neprimetnim sjajem u sebi, koji je do te mere decentan da se jedva primeti na suncevoj svetlosti i ne mogu da ga nazovem ni sedefom ni sljokicama. Noktima pruza negovan izgled i toliko je zenstven da "moli" da ga nosite u kombinaciji sa neznim, leprsavim materijalima poput svile, satena, nezne cipke...



  • 06 je za razliku od prethodno spomenutog savrsen za svakodnevne outfite, za one dane kada jednostavno zelite da nosite svoj omiljeni iscepani jeans sa obicnom belom majicom, udobnim patikama ili papucama (recimo Grubin), i jednostavno se opustite u setnji sa prijateljima i uzivate u divnom vremenu koje je konacno tu. Jednostavan, svetlo sivi kakvog samo pozeleti mozete.




*Na svim fotografijama imam dva sloja laka, bez top coat-a, kako biste videli kako imaju predivan sjaj.
*Sve fotografija nastale su na prirodnom, dnevnom svetlu.


Ove mini lakove mozete kupiti u parfimeriji Kristabell, kao i u mnogim lokalnim parfimerijama sa Golden Rose stalkom.


Da li ste probale ove lakove?


S' puno ljubavi,
Marija <3.

21 comments:

  1. Preslatko pakovanje i jos sladji na noktima!!!! <3 :D

    ReplyDelete
  2. Kakoo su samo slatkiii. <3 Premedeni su i odmah bih ih kupila, ali nažalost nema ih kod mene :( 06 mi je favorit i nokti su ti divni :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Steta sto ih nema...ko zna, mozda ih dobijete i vi ;)
      Hvala ti puno, draga <3 :**

      Delete
  3. Oba su lepa,mada mi je sivi za nijansu lepsi,podseca na essie san tropez ,htela sam da uzmem taj essiev al mi previse da dajem za lak 900din.al sad sam nasla zamenu dosta jeftiniju,a dosta slicu prelep je.
    Maja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pomislila sam i ja kako su slicni, ali ipak je Sand Tropez malo vise bezkast, ali moze i ovaj da prodje kao varijacija na temu ;) Pogledaj, mozda ima neki koji je slicniji, jer je vrlo moguce da ces naci ;)

      Delete
  4. lakovi su san snova, sviđa mi se kako si ih opisala, potražit ću ih <3
    posebno 06 - to je više moja, svakodnevna bojica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivni su, stvarno ;) Oba su divna, svaki na svoj nacin ;)

      Delete
  5. Divne nijanse. Bas su slatke i nezne :)

    ReplyDelete
  6. Imaš preelepe nokte. Lepo su oblikovani i baš precizno lakiraš. Uvek se radujem kad vidim da si objavila post vezan za nokte ili neki nail art. :)<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Aleksandra, hvala ti na ovako lepim komplimentima, od srca. Zaista me jako raduje ako je tako <3

      Delete
  7. Moraću da nabavim neke, nisam ih još uvek probala. :) Obe nijanse su predivne.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moras, definitivno...sjajni su u pravom smislu te reci ;)

      Delete
  8. Preslatki su!!! Na tvojim noktima oba izgledaju odlicno. Bas mi se dopada sto je mala kolicina u pitanju jer mi je prakticnije s tim da mi se cesto desi da ne mogu lakove da iskoristim do kraja. Trenutno bi mi bas odgovarao neki kao ovaj 06, potrazicu. <3
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Upravo tako ;) I ja volim ova mini izdanja ;) Nadam se da ces naci neke lepe bojice za sebe <3.

      Delete
  9. Lakovi su fantasticni, stoje i po nedelju dana na noktima, ja sam odusevljena. Baby roze je meni favorit, najlepsa boja laka koju sam do sada probala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, da...sjajni su ;) Jako mi je drago da delimo odusevljenje :) On je divan <3

      Delete
  10. Zbog tvog odusevljenja ovim lakovima, i divnih fotografija obratila sam paznju njih, i htela da uzmem bas ove 2 nijanse koje su u ovom postu. Broj 04 sam nasla, a umesto 06 sam uzela 07. Nijansa je malo tamnija i malo sivlje ljubicastija, ali svakako divna. Broj 07 se jako lapo mazao, jako lepo izgledao na noktima, kao i ova dva na tvojim fotografijama. Medjutim!!! Broj 04, koji mi je favorit, bar kad gledam tvoje fotografije, je kod mene kriminalan. Uzasno se maze, ostavlja linije, neravnomeran je, katastrofa. Da ga nisam mazala kasno uvece pred spavanje i da me nije mrzelo, odmah bih ga skinula jer meje bilo sramota da me iko vidi sa yakvim noktima. Stvar sam "sredila" zlatnim L'oreal top coat-om i izgledalo je odlicno u toj kombinaciji, ali sam lak ... Bas sam se razocarala. Sad sam uzela jos 2, brojeve 09 i 15, pa cu videti kako se oni ponasaju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zavisno od nijanse neki su pigmentovaniji i lepse se nanose. Uglavnom svetli su ok, dok tamnije nijanse nekad zahtevaju dva deblja sloja, ili tri tanja, ali generalno su super. 04 je meni ok, sa dva deblja sloja izgleda super, mada jeste malo zahtevniji za nanosenje od ostalih. Top coat ga lepo izjednaci.

      Delete