Monday, December 8, 2014

FUZZY NAILS #02

Nastavljamo sa predlozima za jednostavne, praznicne manikire, kao sto sam vec najavila u prethodnom manikir postu. Ideja mi je bila da vas inspirisem da unesete malo praznicne atmosfere na vrhove vasih prstiju, bez mnogo truda i uz samo malo maste. U ovom postu pogledajte kako da kreirate "fuzzy" ili "cupave" noktice ;)


Prvi put kada sam videla negde na netu "cupave" noktice pomislila sam kako ih je jako tesko kreirati i kako je nemoguce da ovako nesto moze da traje na noktima. Delom sam bila u pravu, ali delom i ne.
Kada su "cupavi" noktici u pitanju zaista je vrlo jednostavno postici savrsen manikir, ali ovo definitivno nije nesto sto mozete ocekivati da cete nositi danima. Stoga, na samom pocetku zelim da napomenem da ovaj manikir preporucujem da kreirate samo onda kada planirate da ga nosite za neku specijalnu priliku, istog dana, bilo da je to rucak sa prijateljima ili porodicom kojih ce u periodu koji je pred nama biti zaista puno, ili jednostavno kada zelite da privucete paznju ovim neobicnim i neznim manikirom.


Kako postici sto bolje "fuzzy" noktice:

-Nanesite bazu (ja koristim OPI Start To Finish),
-Nanesite dva sloja belog laka po vasem izboru ( preporucujem moj omiljeni China Glaze White On White). Moj savet vam je da prilikom nanosenja drugog sloja laka mazete svaki nokat pojedinacno i trudite se da odmah nakon toga zaronite nokat u kutijicu sa "dlacicama", jer ako lak pocne da vam se susi necete moci ravnomerno da povezete "dlacice" sa lakom i ostajace vam prazna mesta. Posebno obratite paznju na bocne strane nokta gde je teze da se uhvate samostalno i vezu, pa u te svrhe koristite cetkicu kojom cete lagano potisnuti "dlacice" na nedostupne delove nokta.
-Na kraju lagano utapkajte povrsinu nokatne ploce cetkicom kako ne bi bilo ispupcenh delova.
-Ostavite da se dobro osuse, a na kraju istresite visak koji se nije povezao sa lakom.


Verovatno ste se zapitale, bas kao i ja, kako se ovakvi noktici ponasaju prilikom pranja ruku. Ako ste pomislile da ce sa vodom kroz slivnik otici i ceo vas trud, prevarile ste se. Iako ne mogu da kazem da nista ne odpada, jer logicno je da ce odpasti ono sto je ostalo na povrsini i nije uspelo da se veze lepo za nokat, ali veci deo ostane. Nakon pranja pazite da ne trljate ruke jako peskirom, vec ih samo blago utapkajte. Nece ostati mokri i opet ce biti lepi i nezni.

 
Verujem da ima onih kojima ce se ovakvi noktici dopasti, ali isto tako sam sigurna da ce se nekima od vas uciniti neprakticnim i nenosivim. Ja sam odusevljena i moram da priznam da kada nosim ovaj manikir imam potrebu da ih stalno mazim... Presmesno, znam, ali jednostavno, toliko su plisani da je nemoguce ne obracati paznju na njih <3


U zavisnosti od toga koju boju volite i uz koji outfit planirate da nosite ovaj manikir, u prodaji ima zaista puno boja. Meni se najvise svidela ideja da budu beli, jer ujedno asociraju na sneg, praznike, tople, kasmir dzempere...sve ono nezno i cisto tokom zime.



 Ja sam ovaj prah kupila na sajmu kozmetike, ne secam se tacno na kom standu i platila svega 50 dinara, ali sam vidjala slicne u Alexandar Cosmetics-u.

Sto se tice uklanjanja, nema nikakvih problema.


Sta mislite o ovom manikiru? Da li vam se dopada?
Da li ste nekada probale ovako nesto, a ako niste da li biste nosile?



Love,
Marija <3

17 comments:

  1. Jaooo bas su supeeer! Ja imam to krzno u nekoj bordo boji jedino i probala sam jednom. Simpaticno je ali je mnogo smesnio kako su ti mokri nokti nakon pranja ruku! A odusevljena sam tvojim belim rundavim noktima.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Alex <3
      Presmesno je kad se krznasce pokvasi :D :D :D

      Delete
  2. Ajme, ovo je premedeno! Nisam do sad vidjela to krzno za nokte ali svakako bih ovakvu manikuru htjela isprobati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3 Bas mi je drago da ti se svidja i nadam se da ces probati ;)

      Delete
  3. Izgleda vrlo simpatično i fino se fotka, pogotovo sa džemperčićem u pozadini, ali verujem da je vrlo nepraktičan manikir. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa...lepo se fotka skroz <3
      Za jedn dan je super, drugi vec nije to to, pa ga ja uvek skinem :)

      Delete
  4. Ma meni je ovo divno. :-) I jos u toj bijeloj boji, kao pahulje. Imam i ja jednog dlakavca, iz proslogodisnje Essence LE Guerila Gardening. Moj je pink i bas mami poglede kad ga stavim, cini mi se da su mu niti malcice duze, bas je cupkast. Evo baci pogled ako te zanima: :-)
    http://snow81s.blogspot.com/2013/05/essence-le-guerilla-gardening.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mislim da je najlepsi beli ili eventualno u nekim pastel nijansama poput roze, plave ili bez...
      Moram da vidim to ;) Hvala :***

      Delete
  5. Jako mi se dopada kako izgledaju! :) I nekako to krzno u pastelnim nijansama, i beloj boji lepo i nežno deluje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se dopada, bas <3 I da, slazem se sa tobom, skroz su nekako medeni i nezni <3 <3

      Delete
  6. ajme čupavci <3
    odlično izgledaju, bijeli su baš prigodni :D

    ReplyDelete
  7. Hehe vidjela sam na instagramu, preslatko i mislim da najbolje izgleda bas u bijeloj boji. Sve druge su mi malo kicaste ali ovo je tako njezno i pahuljasto :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pahuljasti su totalno i slazem se da bi mozda u nekoj tamnijoj ili intenzivnijoj boji skroz bio drugaciji efekat ;)

      Delete
  8. Replies
    1. Moras ;) Obavezno probaj, znas kako su mekani... <3

      Delete
  9. Ajme, noktići su predivni :D Baš onako zmisko mekani :)

    ReplyDelete