Saturday, December 6, 2014

DA VINCI CLEANING SOAP FOR COSMETIC BRUSHES


Redovno ciscenje cetkica za sminkanje predstavlja vazan deo brige o cistom tenu, po mom misljenju, odmah nakon ciscenja i nege lica. Cetkice su savrsen izvor bakterija koje se u njima taloze usled ostataka proizvoda nakon upotrebe, a posebno nakon nanosenja tecnog pudera, korektora i slicno. Zamislite samo da cetklicom nanesete tecni puder na lice, ne operete je nakon koriscenja vec je ostavite da se tako osusi i narednog dana sa istom tom cetkicom ponovite isti postupak. Iskreno, meni je zaista zabrinjavajuce kada naidjem na tekstove pojedinih "beauty gurua" koje navode da cetkice peru jednom nedeljno, ili cak na 10 dana. Kada su cetkice za nanosenje praskastih i proizvoda u kamenu u pitanju, nema potrebe da ih perete nakon svake upotrebe, ali pozeljno je oprati ih nakon recimo svake druge-trece. Cetkice ili sundjere za nanosenje proizvoda u tecnom stanju perite obavezno nakon svakog koriscenja. Nemojte biti lenje, jer za to vam je potrebno svega nekoliko minuta vremena, a postedece vas stresa usled pojave bolnih, upalnih procesa na vasoj kozi.

Do nedavno na nasem trzistu  nismo imali veliki izbor cistaca za makeup cetkice, ali u poslednje vreme stanje se znatno promenilo, pa mozete kupiti cistace razlicitog cenovnog ranga, od MAC-a, preko Inglota, Sephore, pa sve do domaceg Allina. Pored cistaca namenjenih za profesionalnu upotrebu koje sminkeri najcesce koriste, mnogi, pa i ja, vole Jonson's Baby sampon. Odlicno cisti, lepo peni (mozda i vise nego sto je potrebno), lepo mirise i ne isusuje ni cetkice od prirodne dlake, ali ni one sa sintetickim vlaknima. Do skoro sam samo njega koristila, a povremeno i neke antibakterijske tecne sapune i bila sam zadovoljna efektom ciscenja. Danas vam pisem o Da Vinci sapunu za ciscenje cetkica, koji je zamenio prethodno navedeni sampon.



DA VINCI CLEANING SOAP FOR COSMETICS BRUSHES dolazi u mentalnoj kutiji i izgleda kao klasican sapun bar, kruznog oblika i tezi 85g. Bogat prirodnim sastojcima, na bazi biljnih ulja, u svom sastavu sadrzi kondicioner koji sprecava isusivanje dlacica i njihovo kidanje prilikom ciscenja, odrzavajuci ih mekim i elasticnim. Prilikom otvaranja ove kutije iznenadice vas predivan miris citrusa koji je vrlo intenzivan, ali nakon koriscenja i ispiranja se nazalost ne zadrzava na cetkicama. Mene miris asocira na moj voljeni LUSH Lemony Flutter Cuticule Butter, miris je gotovo isti, samo za nijansu iskricaviji. Toliko sam odusevljena ovim mirisom da vrlo cesto uhvatim sebe kako uzimam kutijicu, otvaram je i mirisem...



Nacin koriscenja je vrlo jednostavan:

Pod mlazom tople vode (nikako suvise vruce kako ne biste izazvali kidanje i ispadanje dlacica), pokvasiti cetkicu, a zatim kruznim pokretima, lagano prelaziti cetkicom preko sapuna dok ne postignete stvaranje potrebne pene za ciscenje.



Kada se pena stvori, polako trljajte dlacice, vodeci racuna da ih ne kidate i ne trljate suvise agresivno, a nakon toga temeljno isperite.



Ispirajte dok voda ne postane u potpunosti cista, a iz korena cetkica prestane da izlazi sapunica.  
Nikada nemojte kvasiti drske vasih cetkica, jer za tim nema potrebe. Ako voda dospe u predeo gde se spaja drska sa metalnim delom koji drzi dlakice moze da se desi da se odlepi.

Nakon pranja, dlacice rukama blago "iscedite". To ce ukloniti visak vode koji se zadrzao nakon pranja.


Ja volim da cetkice obrisem cistim peskirom nakon toga, tako sto ih blago utapkam. Na taj nacin ubrzam vreme njihovog susenja. Potom ih sasvim lagano stegnite, trudeci se da ih sto vise skupite rukama, kako bi se nakon susenja vratile u prvobitno stanje i zadrzale svoj oblik koji su imale kada su bile nove.


Ostavite ih da se osuse prirodno, polozene na cist peskir. U zavisnosti od toga kakve su i od cega su izradjene, nekima je potrebno krace, a nekima duze vreme da se u potpunosti osuse.



*EXTRA SAVET: Prilikom pranja cetkica potrudite se da lepo operete koren dlacica, jer se upravo na tom mestu talozi najvise proizvoda (posebno kod cetkica za nanosenje tecnog pudera i korektora), i najteze se pare i potom ispira bas taj deo.


Moje iskustvo sa ovim cistacem je pozitivno. Iako lepo peni, pena nije kao ona koju stvara Jonson's sampon, a koju je ponekad jako tesko ukloniti, posebno sa cetkicama cije su dlacice gusto postavljene i od prirodne dlake, kao i kombinacije prirodnih i sintetickih vlakana (poput Sephorine #43, ravno secene). Lepo pere ostatke od tecnog pudera i lako rastvara sminku sa cetkica, ispira se znatno brze nego sampon, medjutim, ono jedino sto bih ja nasla kao zamerku je to sto mi se cini da malo isusuje prirodnu dlaku. Za sinteticka vlakna je savrsen, ali cini mi se da su nakon pranja starije cetkice od prirodne dlake pomalo grublje nego nakon pranja sa Jonson's samponom, ne sve, ali one koje dugo imam i koristim ne budu bas previse nezne. Ono sto ja volim da uradim nakon koriscenja ovog cistaca je da na pojedine cetkice od prirdne dlake stavim mrvicu balzama za kosu i onda budu glatke i meke, pa ovo ne smatram velikim minusom, jer zaista lepo opere i to mozete i da osetite pod rukom. Ovaj efekat ciscenja bih uporedila sa nekim samponima nakon cije upotrebe osecate da vam je kosa potpuno cista, do te mere da "skripi" pod rukom ;) Sve u svemu, savrseno cisti ;)

Kako je ovaj sapun/cistac cetkica, proizveden u Nemackoj, logicno je da je sve na kutiji na nemackom, koji ja, nazalost, ne znam, ali za vas koji mozda znate, evo sta proizvodjac navodi na poledjini, gde mozete videtii sastav proizvoda:


*Proizvod predstavljen u ovom postu dobijen je od uvoznika, ali to ni u jednom delu nije uticalo na objektivnost mog misljenja.



DA VINCI cistac cetkica za makeup mozete kupiti u Alexandar Cosmetics-u, a dostupan je u kutijama od:
  •  40 g - 720, 00 dinara i
  •  85 g  - 1.230,00 dinara.




Cime vi cistite svoje cetkice za makeup?


Love,
Marija <3

14 comments:

  1. Nakon ne baš efikasnog Allin Makeup Brush Cleanser/a, nisam isprobavala slične čistače. Razmišljam se da kupim MAC sredstvo. Ovaj sapun mi na prvi pogled ne uliva poverenje :D, ali je definitivno zanimljiv. Nisam ga zapazila, super što si ga predstavila.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam na kraju odustala od Allin cistaca, a bas sam planirala da ga probam :(
      Ovaj sapun mi se bas svidja, jer zaista super cisti ;)

      Delete
  2. Jaoooo moram ga probati!!! Bas sam se obradovala kad videh recenzinu sad :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Bas bi mi bilo drago da i ti budes zadovoljna kao i ja ;) Cekam utiske :)

      Delete
  4. pakiranje mi je predobro, voljela bih probati ovaj sapun :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni se pakovanje bas svidelo ;) I miris... <3 I ciscenje...sve ;)
      Nadam se da ces imati priliku da ga probas ;)

      Delete
  5. Jaoo koliko imas cetkicaaaaaaaaaaaaaaa!! Ja moju za bronzer svaka 3 dana cistim :)

    Posetite moj blog: Kapege life moments :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pa i nemam bas previse ;D :D Cetkica nikad dovoljno ;)
      Drago mi je da to cujem ;)

      Delete
  6. Super,ja koristim baby šampone i antibakterijske sapune ali bilo bi dobro probati nešto baš namijenjeno za tu svrhu ::D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja sam koristila isto baby sampone i antibakterijske sapune, ali ovaj mi definitivno najbolje ocisti cetkice ;)

      Delete
  7. Sviđa mi se oblik, čini se praktičan i kad se potroši veći deo sapuna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vrlo je praktican, zaista ;) Verujem da je tako, iako deluje kao da ga nikada necu potrositi...jako sporo se trosi :)

      Delete