Saturday, November 22, 2014

INSTA POST #09


Dosao je i onaj period tokom meseca kada je vreme za jos jedan Instagram post.
Ukoliko zelite mozete me pratiti na @headindclouds <3.

Konacno moji EOS balzami <3
Noviteti i favoriti jeseni <3
Essence Cream & Cookies rumenilo <3
Promena frizure i boje kose iz cokoladne u nesto tamniju, skoro crnu <3

Lepe jesenje dane iskoristila sam maksimalno za vezbanje u prirodi ;)
Oktobar je mesec u znaku pink boje, kao podrska obolelima od raka dojke...ovu se neki od mojih beauty pink favorita <3
Najbolji puder ikada :) Jedini koji sto duze stoji na licu izgleda sve lepse <3 Magija u bocic koja se blizi kraju :( <3
NYX Butter Lipstick Licorice, prvi put nanet...trenutak kada se ljubav rodila <3
Jedna za laku noc <3 ***
...bilo gde...i bilo kad...
Jedno od kisnih popodneva provedeno u toplini doma <3 Savrsena knjiga i omiljena cokolada <3
Marija-Selfie manijak <3 :D :D :D
Sminkanje u toku...haos na stolu...svakodnevni ;)
Slikanje outfita je savrseni trenutak za selfie ;)
Baby rodjendani...najdrzai i najsladji <3
I evo ga opet...China Glaze Life Is Beautiful <3 Nikada ne moze da mi dosadi njegova lepota <3
Neke lepe i drage sitnice koje se najcesce nalaze u mom neseseru ovih dana <3

Zenio se brat...opet jedan selfie <3

Outfit detalji noseni na pomenutom vencanju <3
...i momenti kao iz "crtaca". Najsemsnije i najblesavija fotografija koju sam videla u poslednje vreme. Toliko je volim, da kada god sam neraspolozena pogledam je i osmeh je tu ;)
Predivan Hajd park na Senjaku...
Jesenje boje...sve vise ih volim <3
INSIGHT sampon <3
Planovi, WL i neke moje bubice u glavi...prenete na papir ;)
Hachi:  A Dog's Tale...ne znam sta bih rekla...film nakon kojeg sam toliko plakala, da sam zaspala u suzama...Neverovatna, istinita prica o odanosti Hachia koja tera na suze dugo nakon zavrsetka filma...Te okice su mi stalno pred ocima...tuga u pogledu i cekanje svog gospodara koji se nikada nije vratio...Ukoliko slucajno niste, obavezno pogledajte ovu fenomenalnu pricu <3 Evo trailera da vas malo zainteresujem ;) https://www.youtube.com/watch?v=mhEHr7B1QiU
NYX BLS Licorice <3
Opet...mesto na kom uvek dobijem inspiraciju za selfie <3
Zalosno -istinita prica vremena u kom zivimo :D Totalna odsutnost sadasnjeg trenutka i uzivanja u osecajima sada i ovde :(


Love,
Marija <3

12 comments:

  1. Lepo je videti ih sve na okupu :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da znas da ima nesto u ovim Insta postovima ;) Ja iako sve vec ispratim tamo, uvek volim ovakve postove na drugim blogovima... ;)

      Delete
  2. Dosta sam propustila, jer sam jurcala dosta, inače obožavam instagram :) Divne su ti fotke, sve do jedne...
    A što se filma tiče, ja se plašim da gledam, mislim da bih crkla od tuge.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vracas nam se polako, a to me raduje ;) <3 Hvala ;*
      Sigurna sam da bi...suvise je tuzan...ali vredi pogledati, pa onda malo odbolovati... :'(

      Delete
  3. Lijepe slicice, ali ja sam to vec na vrijeme propratila na instagramu ;) osim ovih nekih kojih nije ni bilo :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...kako mislis nije ih bilo? :D Sve su tamo, samo si ti propustila :D :D :***

      Delete
    2. Ne sjecam se ove sa cikicama veselim sto ti sviraju na uvce :D a ona mi je najljepsa :D

      Delete
    3. Ne secas se? :(( Meni je ona hit proteklog perioda :) Mnogo je volim, jer mi je skroz blesava i definitivno jeste najlepsa, jer je nekako "ziva" :D :** Jednom se zeni jedini brat ;) <3

      Delete
  4. Super slicice,prelijepa si:)) moram pogledati film...
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Saro <3
      Film pogledaj obavezno, neces ostati ravnodusna, sigurna sam ;) :**

      Delete
  5. Osim tebe s koje je teško skinuti oči, u okosu mizapeli NYX jesenski noviteti, jesi već pisalao njima, čini mi se presavršeno :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Martinaaa...pa kad mi ovako nesto kazes ja ne znam sta bih rekla vise *__* Hvala <3 <3 <3
      Pisala sam o BLS i lip lineru, a o Soft Matte tecnom ruzu cu tek pisati, uskoro ;) Jesu savrseni ;)

      Delete