Friday, October 17, 2014

SEPTEMBER FAVS

Hm...17.oktobar...iako mislim da sam prilicno zakasnila sa objavom septembarskih favorita i kako je ovaj post bio u planu pocetkom ovog meseca, uvek mi je nesto ne planirano bilo vaznije, ali sam ipak odlucila da ne preskacem postove ovog tipa, jer se u njima uvek nadju neki interesanti beauty proizvodi koje sam tokom tog meseca otkrila i vrlo brzo zavolela i sa zadovoljstvom trosila i uzivala u njima. U nastavku, pogledajte koji su se to proizvodi nasli u mojim septembarskim favoritima.



PALMOLIVE MEDITERRANEAN MOMENTS je kupka sa arganovim i bademovim uljem i mirisom koji mi bas prija. Jako je intenzivan, ali i nezan i zadrzava se na kozi dugo nakon kupanja, a sto se same kupke tice, nije ni previse gusta, ni previse retka, vec bas onakva kakve ja inace volim. Uzivala sam u njoj tokom celog septembra, a uzivam i dalje ;)
Kao i sve Palmolive proizvode, ovu kupku mozete kupiti u nasim drogerijama, lokalnim marketima i super marketima, a cena iznosi oko 400 dinara za 500 ml.


REXONA SHOWER CLEAN sam kupila za one dane kada sam smatrala da mi moj voljeni Yves Rocher nije dovoljan, odnosno tokom bavljenja fizickim aktivnostima (trcanjem). Zaista me prijatno iznenadio svojim mirisom, a naravno i pouzdanom zatitom kakvu samo Rexona pruza. I tako je moju do tada omiljenu pink Rexonu zamenila bas ova.
Rexona dezodoransi dostupni su u formi stika, spreja, kao i roll-on-a, a mozete ih kupiti u drogerijama, kao i svim marketima po ceni od oko 400 dinara.


U poslednje vreme sam po malo opsednuta obrvama, pa tako pokusavam da isprobam sto vise proizvoda za korigovanje i kreiranje njihovog oblika. Ovaj NYX EYEBROW MARKER sam kupila jer me bas zaintrigirao, nista slicno nikada nisam koristila i moram da priznam da sam prijatno iznenadjena. Nesto vse detalja o ovom markeru bice u posebnom postu.
Kao i ostale NYX proizvode i ovaj marker mozete kupiti u distributivnim centrima Alexandar Cosmetics-a, po ceni od oko 900 dinara.


RICHMOND 'X' WOMAN je parfem koji mi je ulepsao pocetak jeseni. Prediva cvetno-vocna kompozicija ovo parfema, sa donjim notama u vidu kedra, vanile, i drvenih nota predstavlja savrsen sklad sa nizim temperaturama i oko sebe stvara "toplu" auru onom ko ga nosi. Meni se jako dopada kako se miris ovog parfema razvija na mojoj kozi i jako je postojan, sto mu je jos jedan plus sa moje strane. Ukoliko volite nesto jace, sladje mirisne note, a koje pritom ne guse sve prisutne oko vas, moja preporuka je da probate bas ovaj parfem.
Dostupan u Jasmin parfimerijama.


AVON PLANET SPA BLISSFULLY NOURISHING BALM sa africkim Shea puterom sam zavolela odmah nakon prvog nanosenja. O tome kako ga koristim, koliko ga volim i zbog cega pisala sam u OVOM postu.


ESSENCE COOKIES&CREAM kolekcija je odusevila ceo blogosvet. Malo ko je odoleo, a da se nije pocatio bar jednom "poslasticom" iz ove letnje kolekcije. Pored kreme za ruke koju obozavam, pozelela sam i ovo rumenilo. Kako je u vecini Lilly-a bilo rasprodato, dugo sam ga trazila i konacno sam uspela da ga se docepam. Jako ga volim i bas je kvalitetno. Na licu ne bledi tokom dana, savrseno pristaje mom tenu, a nesto vise o njemu bice u nekom od narednih postova.
*Ova kolekcija je vec uglavnom rasprodata u vecini Lilly drogerija, a oni koji budu imali malo vise srece mogu naci na policama sa snizenim proizvodima jos po neku zalutalu senku za oci iz ove kolekcije koje su takodje fenomenalne, kao i sjajeve za usne.


Lakovi koje sam otkrila u septembru i zavolela ih su:
  • GOLDEN ROSE COLOR EXPERT #58 o kojem sam pisala u OVOM postu,
  • ESSENCE FEATHER EFFECT detaljnije predstavljen u OVOM postu,
  • OPI START TO FINISH  koji sam volela jako kao bazu za lak, ali ne i kao Top Coat. Zasto, imacete priliku da citate u sledecem postu na blogu.



Da li ste probale nesto od mojih septembarskih favorita?




Love,
Marija <3

9 comments:

  1. Imam ovo Essence rumenilo i obožavam ga!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Predivno je i bas mi je drago da i ti u njemu uzivas ;)

      Delete
  2. Nema nikakve veze sa postom ali me interesuje koji bi mi bezbojni Baby Lips preporucila? :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja volim zeleni BL i on mi je definitivno omiljeni ;) Mirise fenomenalno ;)

      Delete
    2. Nema na cemu ;) Nadam se da ce ti se svideti ;)

      Delete
    3. Kupila sam ga,zadovoljna sam,svidja mi se ;))

      Delete
  3. Imam ovo Palmolive , odličan je. ;O

    ReplyDelete
    Replies
    1. Divno mirise ;) Drago mi je da se i tebi dopada <3

      Delete