Monday, August 25, 2014

SAPUNI OD KOZJEG MLEKA

Na poslednjem sajmu kozmetike kupila sam 3 sapuna od kozjeg mleka. Citala sam ranije mnogo o njima i uglavnom su ih svi hvalili, ali nikada nisam dobila zelju da ih kupim i probam. Mozda zbog toga sto nisam navikla da za ciscenje lica koristim sapune. Kako god, nakon sto sam ih potrosila, odlucila sam da podelim sa vama moje iskustvo sa ovim prirodnim sapunima.

*Napomena: Fotografije su nastale nakon kupovine, pre pocetka koriscenja sapuna.


Sapuni od kozjeg mleka su prirodni, rucno pravljeni, bez upotrebe vestackih dodataka. U svom sastavu ne sadrze parfeme, tako da i nemaju neki prijatan miris. Proizvodi ih sapundzijska radnja za rucnu izradu sapuna "Eco Product" iz Mokrina.
Dolaze u kartonskom pakovanju, a svaki ima oko 75 g.  
Sapuni nisu testirani na zivotinjama.


Kozje mleko je bogato vitaminima A, E, B6, B12 koji prirodno omeksavaju i umiruju kozu, pruzajuci joj neophodnu vlaznost i na taj nacin je cine elasticnom.

Glicerinska baza od biljnih ulja je bogata vitaminima i mineralima koji imaju sposobnost da regenerisu kozu.



SAPUN OD KOZJEG MLEKA SA ZELENOM GLINOM sam prvog testirala. Zelena glina je poznata po svom lekovitom dejstvu, posebno kada je nega masne koze u pitanju. Dubinski cisti pore, bogata je mineralnim solima i oligoelementima koji osvezavaju kozu.
Sastav: sveze kozje mleko, kombinacija biljnih ulja, zelena glina, sodium hydroxide.

Moja koza je kombinovana, a u poslednje vreme tezi ka normalnoj, zbog cega se posebno radujem. Ovaj sapun sam koristila jednom nedeljno za dubinsko ciscenje koze, jer sam stekla utisak da mi pomalo isusuje kozu. Tokom velikih vrucina svi imamo onaj osecaj da nam lice nikada nije dovoljno cisto, pa se desava da preteramo sa ciscenjem u zelji da sprecimo pojavu mirisera i bubuljica koji su tako ocekivani tokom letnjih vrucina. Ja sam tako imala period kada sam nekoliko dana koristila ovaj sapun za vecernje ciscenje koze lica i osetila sam da mi je preagresivan. Isusi mi kozu previse. Onda sam odlucila da ga koristim samo jednom nedeljno, i na taj nacin mi je koza super prihvatila ovaj sapun. Lepo mi ocisti lice, a nakon toga je koza cista i nezna, kao nakon koriscenja glinene maske.


SAPUN OD KOZJEG MLEKA SA BILJNIM UGLJEM dubinski cisti kozu. Biljni ugalj dezinfikuje kozu, cisti pore i sprecava pojavu akni. Ima antibakterijska svojstva. Cini mi se da je malo "jaci" cistac od zelene gline, pa sam od samog pocetka koristila ovaj sapun svakih desetak dana. Nakon umivanja lica ovim sapunom koza "skripi" pod rukom, sto znaci da je bas ociscena.
Sastav: sveze kozje mleko, kombinacija biljnih ulja, biljni ugalj, sodium hydroxide.


SAPUN OD KOZJEG MLEKA SA DODATKOM KUKURUZNOG GRIZA je meni najdrazi od sva tri koje sam probala.
Kukuruzni griz uklanja izumrle celije sa povrsine koze, ostavljajuci je mekom i glatkom na dodir. Cula sam da moze da izbeli kozu, pa bi trebalo voditi racuna da se ne pretera sa koriscenjem, posebno ako zelite sto duze da zadrzite preplanuli ten nakon leta (a ko ne zeli) ;) Iako je u pitanju piling sapun, moj licni utisak je da mi je najmanje isusivao kozu.
Koristila sam ga dva puta nedeljno i skroz mi je odgovarao. Zaista dubinski ocisti pore i zagladi povrsinu koze.
Sastav: sveze kozje mleko, kombinacija biljnih ulja, kukuruzni griz, sodium hydroxide.


Na samom kraju, zelim da napomenem da sam ovim sapunima zadovoljna. Ne bih ih preporucila osobama sa suvom kozom, ali isto tako smatram da nisu adekvatni za svakodnevnu upotrenu i negu lica, vec vise kao tretmani dubinskog ciscenja.
"Eco Product" u svojoj ponudi ima i one sa dodatkom pantenola, lavande, nevena, meda...tako da planiram da probam jos neke.


Sapune od kozjeg mleka sam videla u Lilly drogerijama i Idea marketima, ali verujem da ih uglavnom ima svuda.
Cena ovih sapuna iznosi oko 110 dinara. Traju jako dugo ukoliko ih, kao i ja, koristite jednom do dva puta nedeljno.

Da li koristite prirodnu kozmetiku?
Da li ste probale ove sapune?



Love,
Marija <3

12 comments:

  1. imala sam ovakav obični sapun i nije me nešto oduševio. inače koristim svako jutro neki prirodni sapun za čišćenje lica. ipak,zaintrigirala si me s ovim vrstama ovog sapuna,moram ih potražiti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nisam probala taj obican, samo sa kozjim mlekom... Ovi su mi stvarno super, za "jace" ciscenje lica.

      Delete
  2. Ja sam koristila Zeljkovicev sa nevenom i odlican je. Ove za sad nisam probala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam probala taj...ali kako su mi se svideli planiram jos malo da istrazujem ove sapuncice ;)

      Delete
  3. I meni su povremeno isušivali kad preteram sa korišćenjem, ali ih generalno volim, ovaj crni posebno :) Super očiste lice. Probaj i Zeljković kozje sapune, takođe ih ima sa raznim dodacima (jedino sa uljem nema), manje isušuju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na preporuci ;) Ako manje isusuju verovatno ce mi vise odgovarati ;)

      Delete
  4. Kupila sam taj crni, ali iz nekog razloga još ga nisam ni otvorila :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nije dobio svojih 5 min :D Doci ce vreme i za njega ;) Nadam se da ce ti se svideti ;)

      Delete
  5. Ja sam imala lavandu,neven i običan alisu bili drugačijeg oblika.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja planiram da kupim od lavande ;) Mnogi proizvodjaci prave sapune od kozjeg mleka, pa kapiram da su svi negde slicni ;)

      Delete
  6. Pozdrav Marija. Također sam kupila iste sapune. Osobni favorit mi je od lavande. Miris je savršen. Ima ih za naručiti svugdje. Ja sam svoje s ove stranice

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Jelena, drago mi je jako da i tebi odgovaraju ovi sapuni. Od lavande jos uvek nisam probala, ali planiram, jer miris lavande obozavam, ovi ostali su mi odgovarali, tako da mi je on na spisku za sl.kupovinu ;)
      Veliki pozdrav <3

      Delete