Wednesday, December 4, 2013

NYX MINERAL "SET IT & DON'T FRET IT" MATTE FINISHING POWDER

Na NYX seminaru kojem sam prisustvovala prethodnog meseca, divna Natalija Erdeljan nam je pruzila mogucnost da svaki od proizvoda probamo, ali i da otkrijemo neke od onih koje inace, verovatno, nikada ne bismo ni primetile ni razmatrale njihovu kupovinu, iz ne znanja.
Tokom predavanja, Natalija nam je prosledjivala neke od proizvoda o kojima je pricala, kako bismo mogle da ih testiramo. Kada se u mojoj ruci nasao NYX Mineral "Set It & Don't Fret It" Matte Finishing Powder iznendila sam se kao nikada do sada prilikom kontakta sa nekim proizvodom. Nestvarno gladak osecaj na kozi nakon nanosenja u trenutku mi je memorisao ovaj puder u glavi da vec tokom narednih dana moram do Beo Cosmetics-a po njega. Zelela sam ga odmah i verovala da ce ispuniti moja ocekivanja, a da li je u tome uspeo, saznajte u nastavku.


Kao neko ko nema naviku da kupuje i koristi pudere u prahu u svrhu setovanja makeup-a, vec uvek koristim one u kamenu, ovaj puder sigurno nikada sama ne bih kupila iz prostog razloga sto sam smatrala da puderi u prahu vrlo cesto pruzaju licu onaj toliko nepozeljan, "brasnjav" izgled, i umesto da pokrije nepravilnosti, samo ih dodatno naglasi.

NYX Mineral "Set It & Don't Fret It" Matte Finishing Powder dolazi u pakovanju od 8g, sto je jako puno proizvoda, jer je za nanosenje potrebna vrlo mala kolicina za celo lice, pa smatram da ce mi jako dugo trajati. Kao i svi puderi u prahu samo pakovanje je ne prakticno i moze stvoriti nered prilikom koriscenja, kao i nosenja u torbici, koje je gotovo nemoguce, jer bi vam veca kolicina proizvoda izasla u poklopac. Ja ga ne nosim sa sobom, vec ga drzim na stolu gde se sminkam svakodnevno, pa mi to ne predstavlja problem.

Dostupan je u dve nijanse, light / medium i medium / dark. Ja sam se odlucila za light / medium, iako mislim da bi mi i medium / dark odgovarao. Kako je u pitanju puder za setovanje makeup-a, ne menja boju vaseg pudera, vec se u potpunosti stapa sa tenom.



NYX Mineral "Set It & Don't Fret It" Matte Finishing Powder  predstavlja jedan od onih pudera o kojima mastate za setovanje makeup-a. U svom sastavu sadrzi silikon i dimethicon koji su zasluzni za somotski nezan i svez izgled, kao i smanjenje vidljivosti pora (zaista) i finih linija. Ne sadrzi gluten. Odlicno fiksira tecni puder i korektor i sprecava skupljanje istih u predelu "bora smejalica", gde se meni puder najcesce skuplja tokom dana. 

Kontrolise prekomerno lucenje sebuma u predelu T-zone, bez pudera nakupljenog u porama u predelu obraza, ali isto tako totalno je nevidljiv na licu, sto znaci da nema onog ruznog puderastog izgleda na povrsini koze koji matirajuci puderu uglavnom stvaraju. Izuzetno je lagan i ne oseti se na licu. Takodje, vrlo sitno je mleven, sto je jedan od razloga njegove neverovatne moci kreiranja iluzije savrsenog tena. 


Proizvodjac navodi kako ga mozete nositi i samostalno, na hidriranu kozu, ali ukoliko nemate savrsen ten, nece vam pokriti apsolutno nista, jer je skroz transparentan. Ono sto sam ja nasla kao najbolje resenje za nanosenje ovog pudera je da nakon nanetog prajmera, velikom cetkom nanesem vrlo malu kolicinu ovog pudera, a nakon toga nanesem tecni puder, pa preko njega ponovo nanesem vrlo malu kolicinu pudera u prahu, i na taj nacin fiksiram i prajmer i tecni puder. Nanet na ovaj nacin, ne osecam potrebu za dnevnom popravkom makeup-a, vec samo nakon 5-6h blot papiricima uklonim eventualni visak sjaja sa nosa.



Ukoliko vam se ucinilo da bi ovaj puder mogao da vam se dopadne, dostupan je, kao sto verujem da vec svi znate u Alexandar Cosmetics-u u Novom Sadu, kao i Alexandrovim distributivnim centrima sirom Srbije, po ceni od oko 900 dinara.


Koristite li pudere u prahu ili u kamenu za setovanje makeup-a? Da li ste probale ovaj puder?


Love,
Marija

18 comments:

  1. Fantastičan i naravno imam ga. Tačno, ne bih možda ni obratila pažnju na njega i još par stvari da nije bilo seminara.
    Koristimo ga na skoro isti način :)))!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisam znala da ga imas ;) Hihihi.. :* :*

      Seminar je bio presudan za mnoga otkrica <3

      Delete
  2. Pa sad i ja zelim da ga imam! Bice bice jednog dana :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bice, svakako ;) Mnogo je dobar, verujem da ce ti odgovarati ;)

      Delete
  3. Nisam ga probaa, ali jedino sto me odvlaci od same kupovine, jeste njegovo pakovanje. Ne volim ta pakovanje.. pih.. :D Odlicna recenzija. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja pakovanjem nisam odusevljena, ali ipak je to standardno pakovanje pudera u prahu ;)

      Hvala puno, Ivana ;*

      Delete
  4. Kad se samo setim nase face i odusevljenja kada smo ga prvi put pipnule na seminaru... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa...totalno neocekivano ;) Dugo me neki proizvpd do te mere nije impresionirao :*

      Delete
  5. Ti i riječ matte ste me nagovorili, uzimam ga :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moras da ga probas ;)
      Iako mu u nazivu stoji matte, ne pruza onaj vidljivi matirajuci trag na povrsini lica, gde se cak na daljinu vidi puder na kozi, vec tako suptilno izgleda, pruzajuci tenu somotski neznu zavrsnicu ;)

      Delete
  6. Zvuči mi baš dobro. Probaću ga kada potrošim Sine killer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne samo da zvuci dobro, vec je zaista fenomenalan ;)
      Nadam se da ces biti zadovoljna ;)

      Delete
  7. Ne koristim pudere u prahu, jer me uvek nekako strah da ne daju onaj efekat maske na licu. Međutim, ovaj mi deluje jako fino, vrlo verovatno ću ga isprobati :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Znam, razumem te, jer sam i ja razmisljala tako dok nisam probala ovaj puder i skroz promenila misljenje ;)

      Divan je, i jako sitno mleven tako da se ne oseti na licu, a pruza mu savrseni finish :*

      Delete
  8. Ja sam samo jednom imala puder u prahu i bio je ok.. Mislim da sam Rimmel koristila. Ali zbog toga što sam jako smotana, a ambalaža nije ni malo praktična odustala sam. Ali volela bih da ga probam. Ako ništa drugo bar njihov puder u kamenu. S obzirom da sam njihovim bronzerom jako zadovoljna, a čujem jako lepe utiske o ostalim puderima (tečni, evo sad i u prahu), verujem da se ne bih pokajala. Nyx-u nekako verujem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svi imamo veci "problem" sa ambalazom nego sa samim puderom u prahu :D

      Moram da probam taj bronzer koji si mi spomenula, videla sam da imaju bas super nijanse ;) A o kvalitetu za taj novac nema potrebe da komentarisem ;)

      Delete
  9. Ja uvijek moram imati 1-2 minimalno transparentna pudera ... ovaj nisam probala ali planiram ;).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ukoliko volis ovakve pudere, svidece ti se i ovaj, sigurna sam ;) <3

      Delete