Monday, December 2, 2013

NOVEMBER FAVORITES

Ne znam za vas, ali meni je ova godina proletela. Kako je poceo poslednji mesec ove godine, jos uvek ne mogu da se osvestim. Medjutim, iako vreme leti, i cini mi se da je zima jako brzo pocela, radujem se snegu i praznicima kao malo dete. Jelku sam okitila vec krajem novembra, kako bi ta praznicna carolija sto duze trajala.

Kada su mesecni favoriti u pitanju, novembar je bio mesec kada sam probala neke nove proizvode koje sam za vrlo kratko vreme zavolela. Neke sam odavno zelela da probam, neki su neocekivano usli u moju negu i zamenili neke proizvoda koje sam do sada koristila. Takodje, u novembru smo, moje blogokoleginice i ja prisustvovale jednom lepom druzenju, kada smo dobile na testiranje neke proizvode koji su posebno korisni tokom hladnijeg perioda godine. U nastavku, pogledajte sta sam to novo testirala i zavolela proteklog meseca.



LA ROCHE-POSAY EFFACLAR PURIFYING FOAMING GEL mi je jako pomogao da suzbijem bolne upalne procese koji su mi se javljali poslednja dva meseca iz nerazjasnjenih razloga, mada smatram da je glavni uzrok mog stanja, ovakavog kakvo jeste vrlo cesto eksperimentisanje sa mnogim proizvodima za negu lica, koje moja osetljiva koza ocigledno nije uspela da podnese bas najbolje. Ranije sam imala neku svoju standardnu negu lica koje sa sastojala od proverenih proizvoda koji su moju kozu uvek drzali u normalnom stanju, ali sam ih se u poslednje vreme zasitila i pozelela da isprobam jos neke proizvode. Sve to je rezultiralo preteranom osetljivoscu moje koze. Od kada sam dobila da testiram ovaj gel za ciscenje lica, prestala sam na kratko da koristim mnoge proizvode i moram da priznam da mi je znatno umanjio upale. Lagana, gelasta formula, gotovo sterilnog mirisa koja ne stvara veliku penu, vec sasvim pristojnu kako bih omogucila savrseno nezno, ali efikasno svakodnevno ciscenje lica. Nije mi izazvao nikakve nove upale, nije mi dodatno isusio lice, kako ovakvi proizvodi vrlo cesto to urade i jako sam zadovoljna.
LRP Effaclar Duo sam definitivno prestala da koristim. Pruzila sam sansu, zelela da ga moja koza prihvati, ali to se nije desilo, ispostavilo se da je suvise agresivan za moju kozu. Stvorio mi je fleke i isusio kozu. Za razliku od njega, ovaj gel za umivanje mi je super i mislim da cu kada potrosim ovo mini pakovanje od 50 ml kupiti full size.
*PR uzorak.

LA ROCHE-POSAY CICAPLAST MAINS dolazi u tubi koja sadrzi 50ml predivne kreme za ruke koja u svom sastavu sadrzi visok procenat glicerina, cak 30%. Trenutno oporavlja suvu kozu, pruza olaksanje u vidu mekse koze bez lepljivog traga. Koza je brzo upija, ostavljajuci je glatkom i neznom. Predstavlja savrseni izbor u ovom periodu godine. Formula bez dodatka parfema i parabena, sa dodatkom La Roche-Posay termalne vode. 
Trenutno su mi ova LRP i Mixa najsavrsenije kreme za izuzetno suvu kozu ruku, kakva je moja.
 Dostupna u apotekama ovlascenim za prodaju LRP proizvoda, kao i Lilly drogerijama.
*PR uzorak.


LA ROCHE-POSAY CICAPLAST LEVRES u kombinaciji sa gore navedenom kremom za ruke, predstavlja savrsenu kombinaciju u hladnim vremenskim uslovima za izuzetno osetljive delove tela kao sto su ruke i usne. Usled hladnoce i vetra, koza postaje dodatno isusena, pa je neophodno podariti joj odgovarajucu negu. Ovaj balzam za usne dolazi u vrlo prakticnoj tubici od 7,5 ml proizvoda. Sadrzi 5% pantenola i mp-lipide. Iako tokom zime preferiram balzame za negu usana u formi sjaja, vise nego one u stiku, jer sam primetila da izuzetno suvim usnama pruzaju bolju negu, a predstavljaju savrsenu zamenu za sjaj za usne. Nanosim ih preko ruzeva i na taj nacin im pruzim dodatnu negu tokom zime, a usne izgledaju mekse i zdravije. Nesto gusca formula od onih na koje sam navikla (Eucerin Lip Repair, Blistex Moisture Max), ali i dalje fenomenalna. Kao i krema za ruke, ni ovaj balzam u svom sastavu ne sadrzi parfem ni parabene.
Krema iz ove linije i ovaj balzam za usne su postali stalni clanovi moje kozmeticke torbice koju svakodnevno nosim sa sobom prilikom napustanja kuce.
Kao i ostali LRP proizvodi i ovo labelo dostupno je u vecini apoteka, kao i Lilly drogerijama.
*PR uzorak.

VICHY NUTRIEXTRA CREAM je hranljiva obnavljujuca krema namenjena za negu suve i izuzetno suve koze tela. Kozi pruza dvodnevnu prijatnost bez prekida.
Prijatnog i izuzetno neznog mirisa, srednje guste formule koju koza brzo upija, a nakon nanosenja postaje glatka na dodir, bez lepljivog i masnog traga. Ne sadrzi parabene, hipoalergijska, sa dodatkom termalne vode Vichy.
Ovo je mini pakovanje od 100 ml koje sam dobila na jednom divnom druzenju. Iako je namenjena nezi koze tela, ja je koristim za negu ruku i stoji mi na nocnom stocicu. Jako mi se dopada, tako da cu verovatno kupiti full size kada je potrosim.
Ova krema za telo dostupna je u vecini apoteka, kao i Lilly drogerijama.
*PR uzorak.


NIVEA DIAMOND GLOSS STYLING SPRAY dobila sam na testiranje prethodnog meseca, zajedno sa samponom i balzamom iz iste linije. Kako mojoj kosi Nivea samponi i balzami ne odgovaraju, prosledila sam ih sesti kojoj su super, a ja sam za sebe zadrzala ovaj lak za kosu koji inace koristim dosta dugo i nedavno sam potrosila jedan, tako da mi je ovaj dosao bas kada sam planirala kupovinu novog.
Kao jedan od onih ucvrscivaca frizure koji poseduje jako prijatan miris(jer ovakvi proizvodi ponekad znaju bas neprijatno da mirisu), koji se jako dugo nakon nanosenja zadrzava u kosi i obezbedjuje dugotrajnu frizuru. Ne lepi kosu i ne otezava je. Pruza ekstremno jako ucvrscivanje, sa efektom dijamantskog sjaja. Sa dodatkom keratina koji stiti kosu.
Bocica sadrzi 250 ml spreja. Jako ga volim vec dugo, tako da vam preporucujem da ga probate, ako vec niste.
Dostupan na svim prodajnim mestima gde mozete kupiti Nivea proizvode.
*PR uzorak.


ZIAJA COCOA BUTTER CREAMY SHOWER SOAP je moje najvece otkrice ove godine kada su proizvodi za tusiranje u pitanju. Znate vec da su mi mirisi jako vazna stavka prilikom selekcije proizvoda i da jednostavno ne mogu da koristim nesto sto nema lep i prijatan miris, do te mere da cak odustanem od proizvoda ukoliko ne mirise lepo. Ovaj kremasti gel za tusiranje na bazi kakao maslaca i D-pantenola, sam sasvim slucajno kupila nedavno u Lilly-u i ne mogu da vam opisem koliko ga volim. Jako mi je zao sto ne mogu da vam prenesem malo mirisa preko monitora...mmm...mirise najdivnije, najcokoladnije, najneznije moguce...savrseno za ovo doba godine kada nam je potrebno nesto da nas ugreje i razbudi sva cula. Ono sto je jos divnije je formula koja je izuzetno kremasta, ali ne i gusta, tako da nezno klizi po kozi, a nakon ispiranja imate osecaj kao da ste se kupali nekim uljem. Ne isusuje cak ni moju ekstremno suvu kozu, koja postaje jos suvlja u ovom periodu godine, sa ph-uravnotezenom formulom, tako da ne ometa zastitni sloj epiderma. Sta vam kazem?! Mogu samo da vam predlozim da pomirisete ovaj gel za tusiranje prilikom sledeceg odlaska u neku od drogerija i bice vam jasno zbog cega ga toliko volim. Ni ne sumnjam da cete ga istog trenutka poneti kuci sa sobom.
Cena ove kreme za tusiranje iznosi nesto oko 300 dinara, za 500 ml proizvoda, sto predstavlja fenomenalnu cenu za ovu kolicinu i kvalitet proizvoda.


MACADAMIA OIL CREAM COLOR sam vec neko vreme zelela da probam, ali kako se vec poslednjih 5 godina farbam sa jednom istom farbom, iste nijanse, malo mi je bilo tesko da je promenim, jer mi se jako dopadala. Koristila sam dugo L'oreal Casting Creme Gloss kremu za bojenje kose bez amonijaka koja mi nije isusivala kosu, pruzala joj je divan sjaj, a boja je bila postojana cak dva meseca. Medjutim, kako jako volim Macadamia proizvode odlucila sam da probam farbu za kosu. U Beo Cosmetics-u mi je divna Ana preporucila ovu nijansu, koja je braon, ali u sebi ne sadrzi nikakav crveni podton, koji meni inace ne smeta, ali zelela sam da boja bude bas braon, hladnija. Probala sam i zaljubila se. Posveticu ovoj farbi poseban post. Mogu da vam kazem da je odlicna i da ne planiram da je menjam, ali nesto vise o njoj u nekom od narednih postova.



NYX MINERAL "SET IT & DON'T FRET IT" MATTE FINISHING POWDER sam imala priliku da probam na nedavno odrzanom seminaru NYX Cosmetics-a o kom sam pisala u OVOM postu. Nikada nisam ni primetila ovaj puder prilikom kupovine NYX makeup-a, jer inace ne koristim pudere u prahu, vec vise volim one u kamenu za fiksiranje makeup-a. Sasvim slucajno sam ga probala i istog trenutka pozelal da ga imam. Shvatila sam da je to nesto sto mi je bilo potrebno, a nisam ni znala. Nekoliko dana nakon seminara, otisla sam u Beo Cosmetics i naravno kupila ovaj puder. Obozavam ga, ali da ne sirim previse pricu, pisacu o njemu u zasebnom postu, jer svakako zasluzuje vise paznje.


NYX PINCHED POWDER BLUSH o kome sam detaljno pisala u OVOM postu, trenutno je najcesce krisceno rumenilo od svih koje posedujem. Necu ponovo da vam pisem koliko je divno, mislim da to vec znate. Ostaje samo da odlucite i same da se uverite u njegovu savrsenost.





NYX PUMPKIN PIE je ruz koji sam kupila po preporuci nase Di <3. Kada sam videla kako joj divno stoji, morala sam da ga kupim. Predivna nude nijansa, savrsena za svakodnevni makeup, kao i smokey eye. Neverovatno je koliko drugacije ovaj ruz stoji meni i Dijani, do te mere da niko ne bi poverovao da je isti ruz u pitanju.
Predivna kremasta formula ovog ruza omogucava lako nanosenje i osecaj prijatnosti na usnama. Ne isusuje usne, vec im pruza dugotrajnu hidrataciju i mekocu.
Dostupan je u Alexandar Cosmetics-u, kao i njegovim distributivnim centrima po ceni od 360 dinara.



Da li ste probale neke od mojih novembarskih favorita? Da li vas je nesto posebno zainteresovalo?


Zelim vam caroban kraj godine ;) Volite i budite voljene <3




Love,
Marija

32 comments:

  1. Super post, definitivno moram kupiti LA ROCHE-POSAY balzam! :)
    Martina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Martina ;)

      Nadam se da ce ti odgovarati ;) Pruza usnama super negu i zastitu od hladnoce i vetra ;)

      Delete
  2. Super favoriti, nadam se da cu i ja stici moje da objavim veceras, svidja mi se lrp krema za ruke, ali me zanima gde si uzela ovaj stalak u pozadini za ruzeve/ sminku? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Tacy :*

      Krema je fenomenalna, zaista. Iako je prilicno gusta, koza je brzo upije, ostavljajuci je izuzetno neznom ;)

      Ove makeup organizatore sam kupila prosle godine u Home Centru, ali verujem da ih jos uvek imaju ;)

      Delete
  3. Stalno hocu da probam effaclar umivalicu ali nikako da dodje na red. Bas steta st oti effaclar duo ne odgovara, meni je bas raj od kreme. Sad si me podsetila da moram vise da kupim neku Ziaja kupku. Predivno mirisu a meni je isto miris kod kupki jako bitan. I zanimaju me detaljno utisci o puderu za fiksiranje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dobro si napisala za Effaclar Duo - raj od kreme! :)) Steta sto nasoj Mariji ne odgovara ali mi je zato drago sto joj Effaclar Purifying Foaming Gel super pase! Odlicna umivalica, meni mozda i najdraza :)

      Delete
    2. Znam devojke da volite Effaclar Duo, uglavnom sam citala samo pozitivne recenzije za ovu kremu i nadala se da ce i meni odgovarati, ali definitivno nije za moju kozu :( Jako mi je drago da vama odgovara ;)

      Gel za ciscenje lica mi je stvarno odlican i neverovatno mi je da mi bas odgovara, dok Duo moja koza nije prihvatila ;)

      Alex, moras da probas Ziaja kreme za tusiranje ;) Ako volis tople, slatke mirise probaj ovu sa kakao maslacem, odusevices se ;)

      Sto se tice NYX pudera, bice uskoro recenzija ;*

      Delete
    3. LRP Effaclar Duo ni meni odgovara.
      a ne odgovara mi ni gel na svakodnevnoj bazi. ali mi je bolji od kreme svakako :)

      Delete
  4. Jako lijepi favoriti :) Imam Ziaja gel od kozjeg mlijeka, stopirala sam korištenje u ljeti i sad mi je odličan, iako ne preveriram previše njegov miris, ali stvarno je nježan i ne isušuje dodatno kožu :) Za nyx rumenilo sam već napisala da mi je krasno :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga puno :* :*

      Nisam probala tu liniju od kozijeg mleka, ali mislim da i ona ima prijatan miris, iako sigurno ne lepsi od ove od kakao maslaca ;) Moju izuzetno suvu kozu tela vecina krema za tusiranje isusi, ali sa ovom to nije slucaj ;)

      Daaa...divno je <3 :*

      Delete
  5. Molim za recenziju Macadamia boje za kosu STO PRE posto i ja zelim da je probam,ali nisam nasla nijedan post na netu o njoj...Takodje se radujem da procitam post o NYX setting puderu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bice uskoro post o Macadamia farbi, kao i o NYX puderu ;)

      Delete
  6. Sviđa mi se sve ... osim Vichy-a (za mene su njihovi proizvodi smrt). Macadamia farba me zanima i pored toga što se ne farbam tradicionalno. <3 La Roche-Posay & <3 NYX :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;)

      Sto se Vichy proizvoda tice i meni su neki proizvodi dobri, dok ima i onih koji mojoj kozi nikako nisu prijali(posebno kada je nega lica u pitanju).

      Kao sto rekoh, uskoro ide post o Macadamia farbi ;)

      Delete
  7. I mene zanima farba, iako ih kod nas nema. Ja sam se ofarbala svojom Casting 412 na onu psotojecu mahagoni smedju imozda pogadjas, ispala crna sa crvenim odsjajem. To je bilo prije 15 dana i sad se nakon mojih ucestalih pranja crnilo ispralo opet sam u svojoj tamno smedjoj kosi, izrast se ne vidi, ali bih rado da eliminisem to crvenilo. Cure na forumu su mi predlozile upravo tu tvoju farbu 5.1, a ja se bojim da ne ispadnem presvijetla. Jel ti boja kose i dalje ista kao na fotkama na blogu ?
    Bojim se da bi mi izrast primio mnogo svjetlije, a ostatak bas i ne. Na teskim sam mukama. :-)
    Jako mi se svidja to rumenilo, a zanima me i taj puder u prahu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja vec 5 godina unazad koristim 415 ;) Da, one u pocetku, nakon farbanja budu jako tamne, cak nekoliko nijansi tamnije nego na kutiji ;)

      Meni se ova boja mnooogooo svidja ;) Prava braon nijansa, sa braon odsjajem, ne crvenim.
      Slicna mi je boja kose sada, samo tamnija ze nekoliko nijansi, ali ne i crna, vec jako tamna braon ;)

      Meni je izrastak bio oko 1,5 cm, i boja mi je jednobrazna, nije mi svetliji izrastak od ostatka kose. Mada, meni je bila svetlija kosa pre koriscenja ove farbe, i bas mi je super ispala boja.

      Bice postovi uskoro :*

      Delete
  8. Planiram da probam Macadamia farbu pa me baš zanimaju tvoji utisci.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Probaj, verujem da ce ti se svideti. Cula sam da su im plave nijanse malo zuckaste, ali tamne su im fenomenalne i pruzaju kosi predivan sjaj ;)

      Delete
  9. Meni je effaclar duo prestala da bude dobra na cijelom licu pa sam pocela da je koristim samo ciljano kad imam upalnu aknu, i mazem oko 3-4 puta dnevno i vidim brzo poboljsanje i ljepse smirenje upale nego sa bilo kojom drugom. U pocetku mi je bio dobar i za cijelo lice ali se valjda zasiti koza. Effaclar gel sam koristila, pa presla na vichy i brze-bolje morala da se vratim na effaclar pa sam ga sad kupila i ceka svoj red dok potrosim malo vichyja..puno je bolji!
    Nyx rumenilo i ja volim ali u drugoj nijansi, ali kao sto rekoh, sve bih ih pokupovala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam Effaclar prvo pocela da koristim ciljano, na mestima upale, a onda sam presla na celo lice. I ja sam mazala cesce nego sto proizvodjac preporucuje, pa sam haos koji se dogodio povezivala upravo sa svojom nestrpljivoscu :( Ne znam...izgleda da mi je lice jako osetljivo na neki od sastojaka :(

      Gel za ciscenje mi je odlican ;)

      Slazem se sa tobom za NYX rumenila, sve nijanse su predivne ;*

      Delete
  10. Dok cekam posto o Macadamia farbi, slozicu se da je ova kupka divnooo mirise, juce sam je mirisala u Lilliju. A sledeci za NYX kupovinu su pinched i ovaj karmincic koji super izgleda, posto sam nude nikad dostaa :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti se svidja Ziaja <3 Ja sam zaljubljena u njen miris ;)

      Verujem da neces pogresiti, jer su i ruz i rumenilo fenomenalni :*

      Delete
  11. Super post.. primijetila sam na slikama neku sovu u pozadini..zanima me: sta je to? :)))
    Sara;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;)

      Upadne u svaki post to malo pink cudo <3 Sovica je mala, keramicka"kutija" koja ulepsava moj makeup kutak ;) Kupila sam je prosle zime u New Look-u. U njoj drzim ukosnice, za sta je savrsena. Sve su tu, na istom mestu, na gomili, uvek dostupne :*

      Delete
    2. Joj, tek sad vidim da mi se ovaj komentar ucitao preko profila Nikol :)
      Profil nije moj, samo da naglasim, da ne dodje do zabune ;)
      Preslatka je sovica<3
      Sara;*

      Delete
    3. Ma nije nikakav problem Saro, ali nisam znala da si to ti ;D :*

      Delete
  12. divni favoriti! i ja sam obozavala cicaplast balzam i kremu za ruke! a o nyx puderu u prahu jedva cekam da cujem detalje jer mislim da cu i ja morati da ga imam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ani :*

      Drago mi je da se i tebi svidja Cicaplast linija ;)

      Moraces, odmah da ti kazem :* <3

      Delete
  13. Jedva čekam sledeće recenzije.

    Ja koristim već dva meseca Effaclar gel (i duo) i jako sam zadovoljna. Sa duo kremicom imam love hate odnos. Sada mi se (da ne čuje zlo) smirilo lice, ali imam čudne napade na bradi s vremena na vreme koji me jako brinu. Nadam se da nije samo zatišje pred buru.

    Željno čekad recenziju Effaclar gela, jer me baš interesuju dalji utisci (meni je u početku znao malo da isuši lice), ali sada sam se skroz navikla i obožavam ga. Takođe me interesuje i Nyx puder :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potrudicu se da ih sto pre spremim, jer vidim da su vas neki od mojih favorita bas zainteresovali ;)

      Znam, te na bradi su hormonske i najgore. Ja ih imam i sada se mucim sa njima :( Malo se smire, pa opet krenu i tako u krug :(( Trenutno me bas muci lice, iako mi nije bilo problematicno u poslednjih nekoliko godina :((

      Delete
  14. E, Marija ti si sou-vec si okitila jelku!! Svaka cast, vazno je znati uzivati u malim stvarima.
    Ivana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, odavno ;) Hahahaha...sta da radim? Uvek me ponese to praznicno raspolozenje i zelim da traje sto duze (jelku sklanjam u februaru, sta da ti pricam vise) ;)

      Delete