Thursday, September 19, 2013

VICHY ANTI-AGE AKADEMIJA


Kada sam u utorak dobila poziv za prisustvovanje prvoj VICHY Anti-Age Akademiji jako sam se obradovala, prvenstveno iz razloga sto koristim i volim VICHY proizvode. Juce, u samom srcu Beograda, u Beograd Art Hotelu u Knez Mihailovoj ulici br. 27, sa pocetkom u 11h, nas oko desetak beauty blogerki, zajedno sa farmaceutima, doktorima i novinarima imale smo priliku da uzivamo u prelepom ambijentu Bah-a, dobijemo mnostvo korisnih informacija i pokusamo da otkrijemo tajnu idealne koze.


Predavanje kojem smo prisustvovale bilo je jako edukativnog karaktera, imale smo priliku da cujemo kako spoljasnji faktori negativno uticu na nasu kozu, na koji nacin ubrzavaju starenje i kako nije isto osecati se i izgledati umorno.


Nakon odslusanog predavanja, uputile smo se u radionicu, gde smo imale mogucnost da testiramo serum, kreme, BB cremu, i uporedimo i opisemo njihovu teksturu i osecaj tokom i nakon nanosenja proizvoda.




Odusevljena sam prelepo dekorisanim prostorom. Sve je bilo u neznoj pink boji, tako girly <3
VICHY Laboratoires smatra da svaka zena zasluzuje lepu i negovanu kozu, bez obzira na starosno doba i uslove zivota. Savremena zena je pre svega zaposlena zena, majka, supruga, konstantno izlozena stresu, u stalnoj borbi sa nedostatkom kvalitetnog sna, odmora i vremena posvecenom sebi. Znaci umora i stresa u velikoj meri ostavljaju trag na nasoj kozi. Vazni faktori koji uticu na kvalitet koze su:

  • Stres,
  • Zagadjenost vazduha(duvanski dim),
  • Nedostatak sna,
  • Preterano izlaganje UV zracima bez adekvatne zastite,
  • Neredovna i neuravnotezena ishrana.
Na neke od navedenih faktora mozemo sami da uticemo, na neke, nazalost ne. Ono sto svakako mozemo je da svojoj kozi  pruzimo adekvatnu negu kakvu zasluzuje, a koja ce u velikoj meri poboljsati strukturu koze, ukloniti znake umora, prve znake starenja, ujednaciti ten i pruziti mu blistavost. Koriscenje VICHY Idealia Life Seruma [LR2412+LHA] pruza transformaciju kvalitet koze na sledeci nacin:

  • Ujednacava ten i pruza mu blistavost,
  • Suzava pore, a povrsinu koze cini glatkom,
  • Crte lica cini odmornim.

Vizija idealne koze


Idealia Life Serum dolazi u atraktivnoj staklenoj bocici od 30ml, meni se jako dopada, totalno girly, podseca me na neki parfem za devojcice. Jednostavno ga morate imati <3 Namenjen je za negu svih tipova koze, cak i osetljivu. Bez parabena, sa VICHY Thermal Spa vodom.



Naravno, svaka od nas je dobila po serum da testira na svojoj kozi, cemu smo se sve iskreno obradovale :)



...a unutra IDEALIA LIFE SERUM  i prelep pink notes kojeg kao da sam ja kreirala <3

Od kada sam videla reklamu za VICHY Idealia serum, imala sam zelju da ga probam, jer vec duze vreme koristim VICHY Idealia dnevnu kremu za normalnu/kombinovanu kozu o kojoj sam pisala u ovom postu, a koja mi bas odgovara i vec mi je pri kraju. Planirala sam da probam i serum, jer krema mojoj kozi bas odgovara i jako se radujem testiranju, ali moram da priznam da imam velika ocekivanja. Volim da verujem da ce zaista mojoj kozi pruziti ono sto proizvodjac obecava, jer sam se pronasla u svim pomenutim "problemima". Nadam se da ce mi bar malo smanjiti vidljivost pora i kozi pruziti blistavost. Ukoliko ispuni navedene stavke, bicu jako srecna :) Od ovog seruma ne ocekujem nista manje nego od kreme.



Kao sto mozete da vidite, skoro sam je potrosila.
Jedva sam cekala da stignem kuci i probam serum. Prvi utisci, nakon prvog nanosenja su vrlo pozitivni, naravno da ne zelim odmah da pisem detaljno, vec cu sacekati da prodje odredjeni period i da dobijem kompletnu sliku. Prvo sto sam mogla da primetim je da u sebi sadrzi svetlucave pink gold cestice , kao i dnevna krema, s tim da su u serumu nesto vise izrazene, koje su i zasluzne za obecani zdrav sjaj lica. Kada se nanese, isto kao i prilikom nanosenja kreme, ne sija previse na licu, vec stvara onaj divan osecaj zdrave koze. Nakon nanosenja seruma koza lica je barsunasto nezna na dodir. Vrlo je lagane teksture, bas kao i krema, ne lepi se i ne ostavlja masan sjaj na kozi. Miris je isti kao i kod kreme, meni predivan i prilicno intenzivan...ne znam...mislim da mi mirise na neki cvet, ali ne znam na koji, vrlo zenstveno i nezno.

Nadam se da mozete da vidite ovaj divan sjaj koji serum sadrzi u sebi

Prica koja mi je bila posebno interesantna tokom predavanja je kako je jedna devojcica mami rekla kako je divno nasminkana danas, a ona zapravo nije nosila makeup, vec samo VICHY Idealia Life Serum.  Zar nije fenomenalno? <3


Malo smo se i slikale...znate vec kako to obicno biva...divne uspomene <3

Aleksandra (SuperNova Kozmetika), Ana (Beauty stuff by Ana ), ja i Dijana ( Sasvim obicna devojka) <3

Ana i ja <3

Divan kolaz koji je Di napravila, a koji sam morala da podelim sa vama <3


Nazalost, nemam mnogo fotografija, moram da vas razocaram, pa sam neke pozajmila od nase drage Di ( Hvala <3). Sva paznja mi je bila usmerena na prikupljanje sto vise korisnih informacija, druzenju sa blogodrugaricama, jer sam neke od njih tek danas upoznala. Nadam se da necete zameriti i obecavam da ce sledeci put biti bolje. Ipak mi je ovo bilo prvo iskustvo ovog tipa i zelela sam sto vise da uzivam u samom prisustvu i datom trenutku.

Ovo prilikom posebno zelim da se zahvalim gospodjici Mariji Trivic, VICHY PR-u za Srbiju,  koja nam je omogucila da prisustvujemo jednom ovako lepom i korisnom dogadjaju za sve nas beauty blogerke koje zaista u pravoj meri pridajemo vaznost lepoj, negovanoj kozi. Najiskrenije se nadam da ce se nasa saradnja nastaviti u pravom smeru i da ce beauty blogerke Srbije konacno dobiti svoje mesto koje zasluzuju.
Bilo mi je zadovoljstvo da uzivam u druzenju sa devojkama cije blogove redovno pratim i jako volim, i radujem se svakom novom okupljanju, kao i upoznavanju ostalih blogokoleginica, i verujem da ce ih biti puno u buducnosti.


Jedva cekam da vam pisem o utiscima nakon testiranja ovog predivnog seruma.


Da li ste koristile VICHY Idealia proizvode? Kakvi su vasi utisci? Zelite li da probate ovaj serum?


Love,
Marija

38 comments:

  1. Krasne ste djevojke, event je bio odlicno organizovan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Selma <3

      Jeste, zaista je bio fenomenalan dogadjaj i bas smo uzivale :)

      Delete
  2. diiiiivan postic :) ja sam serum naravno morala da probam odmah sinoc i vec sam odusevljena! jedva cekam da ga valjano istestiram kako bih mogla da prenesem detaljne utiske :) a boja mu je fenomenalna, kako se samo divno presijava <3
    beskrajno mi je drago da smo se napokon upoznale :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Ani :*

      Isto!!! Nisam mogla da docekam da ga probam :) I moram da priznam da ga vec volim <3
      I meni, mnooogooo...konacno <3 Bila je guzva, pa nismo mogle da se lepo ispricamo, ali nadam se da ce biti prilike :*

      Delete
  3. Baš ste slatke :) Žao mi je što nisam mogla da dođem, termin promocije im stvarno nije bio neki :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Coxy :)

      I meni je zaista zao sto nisi bila u mogucnosti da dodjes i da se upoznamo, i slazem se, termin je bio nezgodan, posebno za zaposlene devojke :( Nadam se da ce sl.put biti bolje :)

      Delete
  4. Baš si lepo predstavila event, a nama je bilo mnogo lepo!
    Mnogo mi je drago da smo se upoznale napokon i uskoro moramo na kaficu ti, Di i ja :*
    I meni se za sada svidja serum, baš lepo hidrira i zagladi kožu i mnoogo mi je zanimljiva sama tekstura proizvoda :D
    Kolaž nam je prediivan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anci, puno :) Drago mi je da ti se dopada :)
      Bilo je fenomenalno iskustvo :) Svakako idemo na kafu :) :*

      Drago mi je da i tebi odgovara :) Devojke koje su vec probale imaju samo pozitivna iskustva nakon prve probe, sto me bas raduje...
      Divan je kolaz :) Moracu da izradim fotografiju <3

      Delete
  5. Ono kad vidis mejl sa pozivom dva dana posle desavanja :( bas mi je zao sto nisam bila s vama, nadam se uskoro nekom novom dogadaju! Super post! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jako mi je zao sto nisi videla poziv :( I ja za malo da prodjem isto kao i ti, ali me Di zvala i obavestila :) Tako da...bzv...

      I ja se nadam :)

      Hvala Tacy :*

      Delete
  6. Termin je malo bio cudan, posto ljudi koji rade su u tom trenutku na poslu. Ja srecom imam klizno radno vreme :D No bilo je jako lepo. Mnogo mi je drago da sam te konacno upoynala, mada nismo nesto mnogo uspele da pricamo, ali bice prilike. I ti si slikala cvet! Ili je to od Di slika? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se a tobom :( Nadam se da ce sl.put biti bolje :)

      Bilo je divno...ja sam jos uvek pod utiskom, jer sam po prvi put imala mogucnost da prisustvujem jednom ovakvom dogadjaju i bas sam uzivala. Posebno mi je drago da sam vas sve upoznala <3

      Bila je guzva i sve se nesto brzo desavalo i proslo, i meni je bas krivo sto nismo malo vise caskale, ali se iskreno radujem sl. eventu i novom druzenju <3 :*

      Di je slikala cvet :D

      Delete
  7. Replies
    1. Zar ne?! Obozavam ga :) Svaki cas se vracam da ga ponovo vidim <3

      Delete
  8. Drago mi je da sam te ponovo videla :) Odlicne slike. Izgleda da smo sve slikale gerbere :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, draga Jelena :*

      Hvala, mada zapravo, umetnica je bila Di :)

      Delete
  9. Super si prenela atmosferu. Lepe slike :)

    ReplyDelete
  10. Kako diiivan post, izgleda prelep event!!! Sve ste bile preslatke! =) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno Ivana ;)

      Jeste, zaista je bila fenomenalna atmosfera i odlicna organizacija ;)

      Delete
  11. O bravo devojke, još jedna saradnja <3
    Jedva čekam utiske kada istestirate!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Prasence :*

      I ja, veruj mi, jedva cekam da cujem kako su ostale devojke dozivele ovaj serum ;)

      Delete
  12. Drago mi je da smo se upoznale i lepo družile :))
    neka nam je sve više ovakvih događaja :)
    a kolaž za kraj :D razbila sam pastelne nijanse, heheh :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meni, draga Lena, puno <3 I iskreno se nadam da cemo se cesce vidjati na ovakvim dogadjajima ;) Juce je bilo sjajno :)

      Hahahaha...mislim da je to ono sto je bilo potrebno ;) Suvise pastelnih nijansi na jednom mestu :D

      Delete
  13. Replies
    1. Hvala Baby <3 :*
      Devojke su zaista divne i jako sam srecna sto sam imala priliku da ih upoznam, i ponovo vidim one koje vec znam ;) Nadam se da cemo se jednom, negde, sve okupiti ;)

      Delete
  14. Prelijepe ste! <3
    Sara ;*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Saro <3
      Slazem se, bilo je jako lepo drustvo ;)

      Delete
  15. Marija, da li bi mogla da mi kazes gde si nabavila one providne plasticnn drzace za karmine i sminku? takodje, i gde kupujes dekorativne perlice za čaše sa četkicama? Iz posta u post primecujem ih, i jako ih zelim, pa bi mi informacija pomogla. Hvala unapred :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Providne plasticne organizatore sminke sam kupila u Home Centru u Uscu, pre nekoliko meseci, ali verujem da ih jos uvek imaju.
      Dekorativne perlice, odnosno kamencici, kupljeni su u Garden Centru, ali verujem da ih mozes naci u vecini cvecara, kao i u objektima koji prodaju razne dekorativne stvari za opremanje doma ;)
      Nadam se da sam pomogla, jer znam koliko sam ja zelela da opremim svoj makeup kutak i duuugooo tragala za ovim stvarima za koje se interesujes <3
      Pozdrav :)

      Delete
    2. hvala ti puno :)

      Delete
  16. Ljepotice naše :))

    Event je bio krasan, vrhunski i na nivou. Ali vi ste jednostavno prelijepe <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga :*

      Slazem se u potpunosti, atmosfera je bila jako prijatna, a predavanje korisno i zaista nam je bilo veliko zadovoljstvo da prisustvujemo ovakvom dogadjaju ;)
      Devojke su divne i jako mi je drago sto sam imala priliku da upoznam i neke blogokoleginice cije blogove redovno pratim, tako da je slika sada kompletna <3 :)

      Delete
  17. Super ti je post, imaš odlično zapažanje. I meni se sviđaju svetlucave čestiće i dobro upijanje seruma. Jedva čekam da ga sve istestiramo :) Drago mi je da smo se upoznale :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno ;)

      I ja :) Jedva cekam da citam recenzije od svih devojaka ;)
      Meni je takodje jako drago :*

      Delete
  18. Prelepe ste! Jedva cekam recenziju seruma,ja obozavam sve sa reflektujucim cesticama ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)

      Ja jedva cekam da podelim svoje iskustvo sa vama :)
      Posebno sam se odusevila tim reflektujucim cesticama koje nisu uopste napadne, a opet pruzaju efekat idealne koze ;)

      Delete
  19. Sjajan post :) Bas mi je krivo sto nisam mogla da dodjem, ali se nadam da se vidimo nekom drugom prilikom :*

    ReplyDelete