Tuesday, July 2, 2013

NOTD: NEON FRENCH MANICURE

Iako verovatno nikada necete imati priliku da na mojim noktima vidite obican, klasican french manikir, cesto volim da se igram sa ovim tipom manikira. Volim klasicnu belu french liniju da zamenim raznim bojama i  sljokicama. Na taj nacin french manikir dobija skroz novu, atraktivniju dimenziju.
Danas vam predstavljam neon zelenu varijantu ovog manikira.







Za kreiranje ovog atraktivnog manikira kristila sam:

  • Seche Retain bazu
  • Flormar Supershine #49
  • Seche Vite Top Coat
  • Konad 3D Nail Sticker-e.




Za kreiranje ovog manikira odlucila sam se za ovaj kremasti neonac :) Mnogo volim ovaj lak. Boja je fenomenalna, i na moju veliku radost totalno fotogenicna, tako da, drage moje, mozete videti pravu nijansu, za razliku od klasicnih neonaca :) Formula ovog Flormar Supershine #49 zelenog neonca je sasvim solidna. Lepo se nanosi i nadogradjuje, susi se prilicno brzo (iako uvek nanosim Seche Vite TC), prilikom nanosenja prvog sloja ostavlja linije, ali se jako lepo ujednaci sa drugim slojem. Mana mu je postojanost, pa tako vec drugi dan zahteva uklanjanje :( Ako zanemarimo ovu cinjenicu, sve u svemu, divan letnji kremasti neonac. Na fotografijama imam dva sloja Flormar #49 laka i jedan sloj Seche Vite Top Coat-a.

Kao sto verovatno vec znate, Flormar  lakove za nokte mozete kupiti u TC "Usce" u prizemlju, TC "Delta City", takodje u prizemlju, TC "Stadion", TC "Mercator", Bulevaru kralja Aleksandra 116, parfimeriji Kristabell, kao i u mnogim manjim parfimerijama. Cene se razlikuju u zavisnosti od mesta na kom kupujete, kao i od kolekcija i krecu se od 120-250 dinara. Formula se razlikuje od laka do laka, tako da, nema tu neke filozofije. Ja sam generalno, u vecini slucajeva zadovoljna Flormar lakovima. Smatram da pruzaju korektan odnos cene i kvaliteta..





 

Desna ruka ;)














Nadam se da vam se dopada moja ideja da klasican manikir pretvorim u pravi letnji koji privlaci pogled na vase nokte gde god se pojavite ;) Izrazite vasu kreativnost na najbolji moguci nacin ;) Koristite boje koje volite i zaboravite na belu french liniju (bar tokom leta) :)

Love,
Marija

20 comments:

  1. Lepo izgleda a ova mašnica je upotpunila manikir :) Predivan je ovaj flormar neonac.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :*

      Bez masnice ne bi bilo ovako slatko :)

      Delete
  2. Baš je slatko! :) Boja je prelepa i mašnica je pun pogodak! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, draga Tijana :)

      Slazem se u vezi masnice ;) Morala je da bude u sklopu ovog manikira :)

      Delete
  3. preslatko, mašnica baš digne manikuru :)
    a nokti su ti divni :)

    ReplyDelete
  4. Prelepo draga,Ja sam se zaljubila u tvoje noktice!!! Perfektno!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, draga Jelena, na tako divnim komplimentima :* :)

      Delete
  5. Vala isti ko CG onaj.
    Ne prestajes da inspirises <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isti, rekla sam ti ja :) Neverovatno ;)

      Drago mi je ako nekome sluzim kao inspiracija :) To je najlepsi kompliment :) Hvala :* :)

      Delete
  6. Sjajna kombinacija...Potpuno neobicno,svidja mi se i masnica :)

    ReplyDelete
  7. Odlicno :) a koliko kostaju ovi nail stikeri?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;)

      Kupila sam ih na sajmu kozmetike, nisam sigurna za cenu, ali znam da je bila oko 100 dinara :)

      Delete
  8. Prelepo je, bas mi se svidja!

    ReplyDelete
  9. svaka cast za preciznost, pravi si majstor :) masnica je preslatka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, draga :*

      Masnica je "podigla" celu pricu :D

      Delete