Saturday, July 20, 2013

NOTD: COLORFUL NAILS

Pre nekoliko dana gledajuci video jedne od mojih omiljenih You Tube-erki LoveMelisaMichelle dosla sam na sjajnu ideju. U ovom videu odusevila sam se kombinacijom boja ogrlice koju je pokazala na 10:18. Odmah sam pozelela da se poigram sa svojim nokticima i kreiram manikir u tim divnim bojama koje mi ne bi palo na pamet da iskombinujem. Nadam se da vam se dopada ;) Ja sam odusevljena :)






Za kreiranje ovog vrlo inspirativnog manikira koristila sam:

  • Aura She Bunny #028
  • Aura V.I.P. Lollipop #925
  • Golden Rose Paris #78
  • Essence Colour & Go Make It Golden #67
  • Golden Rose Rich Color #47
  • Seche Retain Base Coat
  • Seche Vite Top Coat.

She Bunny je prvi Aura lak za nokte  koji sam kupila. Verujem da je vecina vas koristila ovu nijansu, koja je, smatram, jedna od lepsih plavih koje sam koristila. Formula ovog laka je ok, nije toliko los za nanosenje, sa prvim slojem ostavlja linije, ali sa drugim se lepo ujednaci boja. Cetkica je losija, mala i meni nezgodna za koriscenje. Sve u svemu, volim ovu malu, plavu lopticu :) Boja savrseno odgovara mom tenu :) Jedino sto zameram ovom lakicu je kolicina, samo 5,5 ml, sto znaci par nanosenja i to je to :( Cena ovog laka je i vise nego pristupacna, pa je onda i ta cinjenica podnosljiva. Moze se naci u Lilly-u po ceni od oko 80 dinara.


Aura V.I.P. Lollipop #925 je divna koralna nijansa, kremasta, bez shimmera. Savrsena za leto i preplanuli ten. Formula je losa, vodena i potrebna su tri sloja za ujednacenu boju. Toulene, formaldehyde & camphor free! Bocica je takodje mala, samo 8 ml :(



Ne zamerite na ovim sitnim sintetickim dlacicama :D Ni sama ne znam odakle su se stvorile :) Tokom fotografisanja ih nisam primetila :(




Essence Colour & Go Make It Golden #67 je najdivniji zlatni sljokicasto-shimmerasti lakic. Formula ovag laka je odlicna, jako je gust i nije vam potrebno vise slojeva da biste postigli zeljeni izgled. Sastoji se iz divnog zlatnog shimmera i velikih zlatnih sljoka :) Divan <3 Nazalost, ovo je stara kolekcija i vise se ne moze naci, nigde :( Sada sam u potrazi za njegovom dostojnom zamenom, jer mi je pri kraju :( Ukoliko neka od vas ima neku preporuku za nesto slicno, javite :)


I naravno, nista bez ove dvojke <3 Love, love, love them!










Nadam se da uzivate u letu :) Dopustite masti da uradi svoje i ucini vase sake veselim :)

Love,
Marija

39 comments:

  1. Predobra kombinacija! Tko bi rekao da će te boje ići tako dobro zajedno! I baš mi je fora kako nađeš inspiraciju u nekim random stvarima :D Ali ti tvoji nokti <3333333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala <3

      Hahaha... pa da, inspirise me sve sto me okruzuje i sve sto vidim :)

      Delete
  2. Imam ovaj ljubicasti Golden Rose, obozavam ga :) Super je notd, a posebno mi se dopada oblik tvojih noktiju, savrseni su :)

    ReplyDelete
  3. mogu da potvrdim da je i uživo preslatko!

    ReplyDelete
  4. Divni su :)
    Imam ovog malog plavog i iskreno ja nisam bas odusevljena njime. Boja jeste neobicna i lepa, ali kvalitet... desilo mi se da sam ga nalakirala u podne, a u 8 uvece se ogulio doslovno ceo nokat... o.O moje iskustvo sa njim je takvo...
    ostali lakovi su ti prekrasni. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, Boginjice :)

      Ne znam... Ja ga imam, evo vec drugi dan na noktima i nije mrdnuo :) Mozda je to zbog Seche Vite TC :) On mi uglavnom i lakove koji nisu bas extra kvalitetni odrzi 2-3 dana :) <3

      Delete
  5. Slatko je :) Mada ono sto uvek hocu da kazem i zaboravim je da imas jako lepe nokte! :)

    ReplyDelete
  6. Super je kombinacija, baš mi se sviđa! :))

    A♥

    ReplyDelete
  7. krasne bojice, i super idu zajedno... big lajk :D

    ReplyDelete
  8. Preslatko! Tako je mocno i upecatljivo :)
    Boje su prelijepe, kao i tvoji nokti ;D
    Bas mi se svidja ovaj essence lak..bas bi mi takav trebao :(
    A kako ti se pokazao ovaj GR lakic? Imam nekoliko njih iz ove kolekcije, ali ovaj ljubicasti nisam probala..a gledala sam ga :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno :) Mnogo mi je drago da ti se dopada :)

      Nazalost, nema ga u prodaji vise :(

      Ok je, lepo se nanosi, na fotografijama su dva sloja i Seche Vite TC. Ne skida se (mada sam ga ja skinula nakon dva dana), sto se susenja tice ja uvek nanosim brzosuseci top coat, ali cini mi se da se susi prilicno brzo :) Planiram da probam jos neke nijanse, jer je cena i vise nego pristupacna, pa nije strasno i ako se ne pokaze kao dobar :)

      Delete
    2. Da. Bas mi se dopada ;)

      steta... :(

      Drago mi je. Vidjecu, mozda ga kupim. Svidja mi se nijansa, a i ostali su mi se dobro pokazali..

      :*

      Delete
  9. Moram priznati da ni meni ne bi pala na pamet ova kombinacija, a izgleda Fenomenalno!!:))

    ReplyDelete
  10. Obožavam tvoje ideje i realizaciju! :D
    Što su mi lepe te šljokice, ja još uvek nisam naišla na takve neke koje ne moraš da staviš u milion slojeva...
    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iz tog razloga mi je i zao jer vise nije u prodaji, a ne mogu da mu nadjem zamenu :( Smrc :(

      Delete
  11. Predivno :)
    Moram ovaj mali Aurin da nabavim,tako je lepa nijansa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Sandra :)

      Moja omiljena plava nijansa :)

      Delete
  12. Ima da te izbrisem iz blogova koje pratim, malo je reci da sam ljubomorna na ove noktice :) koji god lak stavis, ja opet njih gledam kako su "pod konac" savrseni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha...e bas si me slatko nasmejala :D

      Hvala ti draga, puno <3 :*

      Delete
  13. Ovakva kombinacija nikada mi ne bi pala na pamet, ali na tebi kao i uvek sve izgleda savrseno i "svetski".
    Imas stvarno prelep oblik i velicinu noktiju i sta god da namazes i stavis je za svaku pohvalu i skroz predivno.
    Jesi li nekada bila model za nokte i ruke? Ako nisi, trebala bi definitivno da udjes u te vode-imas dosta toga da pokazes i mnogo vise ljudi ce se diviti i zavideti ti na tvojim savrsenim nokticima :))).
    Samo me jedna stvar kopka-kako nalazis vremena za toliko mackanje, pa skidanje laka, pa negu, poliranje, mazanje iznova...? Pa onda plus nega kose, lica ,tela... Svaka ti cast, stvarno ti se divim, mene iskreno u toj i tolikoj meri mrzi, pa se vadim da uvek imam nekih vaznijih stvari da obavim, mada srecom nemam problematicno lice i kozu tela, pa se sve svodi na osnovnu negu.
    Sve najbolje i nemoj bas tako cesto da nam prezentujes svoje savrsene manikire:))). I mi ovde smo samo ljudi:))).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga puuunooo na ovako divnim recima <3 Cak mi je pomalo i neprijatno :P

      Nisam nikada radila tako nesto, ali bi bilo jako zanimljivo :)

      Vreme se uvek nadje za ono u cemu uzivas :) Nista od toga meni ne predstavlja problem i neku vrstu obaveze vec cisto zadovoljstvo :) Mislim da bi svaka od nas trebalo da nadje nacin da uziva u cinjenici da je zena i shvati da je to dar :) Sve te divne stvari svojstvene nama, zenama, sminka, parfemi, lakovi za nokte, kreme...ma sve je stvoreno zbog nas :) Ja u potpunosti uzivam u cinjenici da sam rodjena kao zena <3 :*

      Delete
  14. Nikad mi ne bi palo na pamet da napravim ovakvu kombinaciju, ali slatka je skroz :)

    ReplyDelete
  15. Baš super izgleda a i slike su ti odlične :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Prasence, drago mi je da ti se dopada :)

      Delete
  16. Savrsenstvo! Od slika do noktica, a glavna zvezda je 028 :D
    Kakav je Seche Retain, znam da sam pitala, ali reko' da utvrdim, hoce me spasiti od zutila? :D
    <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Baby :* Divan je 028 :)

      Retain je, kao sto sam i rekla vec ok, ali nista posebno :) Nisam primetila nikakvu promenu prilikom koriscenja. Nije mi dodatno ojacao nokte, nije ih stitio od zutila...onako, smatram da ima i boljih :)
      Bila sam u Beo Cosmetics-u i nisu imali China Glaze bazu koju si mi preporucila, ali su mi narucili i ocekujem da stigne ove nedelje. Retain mi je pri kraju. Jedina stvar koja me je odusevila je to da sam je iskoristila do poslednje kapi, nije se zgusnula, vec je bila ista za nanosenje kao prvog dana.
      Verujem da ce mi CG biti bolja :) Jedva cekam da probam ;)

      Delete
  17. Jako lepo izgleda i uzivo, moram da pohvalim :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno, draga Jelena :*

      Meni je neprestano pred ocima tvoj Chanel Azure :) Najlepsi lak koji sam ikada videla <3

      Delete
  18. ja kazem ...koliko cipela

    ReplyDelete