Monday, May 27, 2013

OOTD:CORAL JEANS

Obozavam jeans u boji :) Jako se lako kombinuje uz sve neutralne boje, kako ih ja zovem "neboje" ;)

Vreme je ovih dana jako tmurno i nepredvidivo, tako da sam se ja odlucila da na neki nacin prkosim kisi, uz pomoc koralnih pantalona :) Ja sam od onih retkih ljudi koji vole "vesele" kisobrane jarkih boja i dezena, bele pantalone po snegu i kisovitim danima, kapute u neobicnm bojama...sve sto moze da razveseli i otera oblake i sivilo ;)














I wore:
Trench coat-Mango
Sweater-Mango
Pants-Converse
Boots-Zara
Bag-Zara
Bracelets-Accessorize
Ring-Six

Love,
Marija

12 comments:

  1. Ajme, prekrasne su! I cijeli outfit mi se dopada - i prsten također, baš si sve uskladila :)

    ReplyDelete
  2. Ja sam u subotu kad je bilo kisno obukla one peachy pantole iz predzadnjeg posta :) bas me briga, ako je vec tmurno napolju ne mora da bude i na meni :) i tvoje mi se svidjaju, neka si razbila monotoniju vanjsku heh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neka si ;D Tako i treba!!! :) Slazemo se po tom pitanju ;*

      Delete
  3. Sve mi se dopada, takođe mnogo volim pantalone u boji... Baš osveže kombinaciju. I manikir ti je divan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se da osveze kombinaciju ;)
      Hvala :*

      Delete
  4. Super kombinacija, prelepe su pantalone :)

    ReplyDelete
  5. Pantale su divne i super ti stoje <3

    ReplyDelete