Tuesday, May 7, 2013

APRIL FAVORITES




Iako je vec poceo maj, ja sam tek sad stigla da vam pokazem sta sam to volela u aprilu. O nekim proizvodima sam vec pisala, tako da necu detaljisati preterano. Pa da pocnemo ;)



Macadamia No Tangle brush- Pisala sam detaljno o ovo cetci u ovom postu. Sve vise i vise se zaljubljujem u nju. Pocela sam da je nosim sa sobom, u torbi, gde god da krenem. Nije bas malih dimenzija, ali je jako lagana, pa njeno nosenje ne predstavlja problem. Moja kosa je takooo voooli!!! :) Iako nikad ranije nisam cetkala kosu dok je jos uvek mokra, da ne bih dodatno ostetila vrhove, sa ovom cetkom nemam problema. Tako lako prolazi kroz mokru kosu, i ne kida je.

Black Soap from Morocco- O crnom marokanskom sapunu sam pisala u ovom postu, tako da necu detaljisati ni kada je rec o njemu. Obozavam ga!!! Koza mi je u vidno boljem stanju od kako sam pocela da ga koristim. Jako dobro ocisti kozu, toliko da skripi pod prstima.

Argan oil- Vise reci o Argan ulju je bilo u ovom postu, gde sam ga detaljno pretstavila i objasnila sve blagodeti arganovog ulja, kako ga ja koristim, kako ga sve mozete upotrebiti... Zaista fenomenalan proizvod, koji cu koristiti do daljnjeg ;) Kako moj decko u zezanju zna da kaze:"Koza ti je nekako gumena!!!" :D Zaista je tako ;)


Dove purely pampering nourishing shower gel Shea Butter with Warm Vanilla-Obozavam sve Dove kremaste kupke. Tako lepo miluju kozu tokom tusiranja, ostavljajuci je divno mekom i dugo mirisnom. Nema onog osecaja zatezanja moje suve koze tela nakon tusiranja, vec je tako nezna i hidrirana. Miris je tako topao i nezan.


Balea body lotion-Ovaj Balea losion za telo sa mirisom badema i visnje sam kupila jos tokom zime. Tada sam ga koristila par puta, i onda nakon toga zaboravila na njega. To je bilo neko limitirano izdanje tokom praznika kada su izbacili i cuveno sa cokoladom i smokvom. Mislim da ih vise nema u prodaji. Ja sam ga ceo april koristila i uzivala u njegovom predivnom mirisu. Kao i svi Balea proizvodi za negu tela, ni ovaj losion ne pruza neku dubinsku hidrataciju, vec je jako lagan, koza ga brzo upija i predivno mirise.


AQUOLINA Pink Sugar Eau de Toilette-Mmmm... definitivno jedan od mojih stalnih favorita. Retko ga koristim zimi i leti, ali zato svakog proleca obozavam sve jestive mirise oko sebe. Valjda je prolece vreme kad se priroda budi, pa tako i nasa cula koja su bila uspavana tokom dugih zimskih meseci zude za slatkim mirisnim uzitcima. Leti pomalo gusi, jer je isuvise "useceren", pa onima koji ne vole slatke, jestive mirise, moze da bude jako tezak. Kao sto i sam nazim govori, mirise na secer, na slatkise, slatke bombone, secernu vunu...ufff...sta reci, slatko, sladje, najsladje ;) Iako je u pitanju toaletna voda, a ne parfem, jako dugo se zadrzava na kozi. Cak i nakon tusiranja zadrzava svoj slatkasti miris. Ukoliko, kao i ja, nanosite par kapi parfema u kosu(da, da, znam da parfem i alkohol isusuju kosu), budite sigurni da ce vam miris trajati do sledeceg pranja kose. Jako sam tuzna, jer je skoro pri kraju :(


MAYBELLINE THE FALSIES VOLUM' EXPRESS BLACK DRAMA-Volim sve Maybelline maskare. Cena je pristupacna, a kvalitet odlican. Neke su mi se cak pokazale mnogo bolje od nekih high end maskara. The Falsies Black Drama maskara pruze efekat vestackih trepavica, ultra crne boje. Onima koji vole malo naglasenije trepavice kao ja bice odlicna(lepo se nadogradjuje, bez stvaranja grudvica), kao i onima koji vole nesto prirodniji look(ako nanesu samo jedan sloj).


Labello pure&natural MINT&MINERALAS-Zaista volim sva Labello labela ;D ako mogu tako da kazem ;) Iako ne predstavljaju jedna od onih koja pruzaju dugotrajnu hidrataciju, vec, ponekad cak imam osecaj da kad ih nanesem, pa kad ga upiju usne postaju jos suvlje. Bez obzira na tu cinjenicu, uvek kupujem nova. Super su za neku "usputnu" negu tokom dana. Kad god vidim u Lilly-ju neko novo koje nemam, jednostavno ga automatski ubacim u korpu. Ovo mi je nekako posebno. Nakon nanosenja pruza divan osecaj hladjenja i blagog golicanja usana. Nekako osvezava. Mislim da ce ga sa toplijim vremenom moje usne jos vise voleti ;)


Da li ste koristile neke od mojih aprilskih favorita?


Love,
Marija

6 comments:

  1. Ovu četku sam i ja zavolela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drago mi je da ti odgovara ;) Jednostavno je moramo voleti ;P

      Delete
  2. jako bih volela da njusnem aquolina parfeme :)
    jako lepi favoriti :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ;)
      Ja ih obozavam!!! Super je i onaj cokoladni. Vec neko vreme mi je na WL ;)

      Delete
  3. Sjajvi favoriti :) volela bih da probam toaletnu vodu,deluje primamljivo :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :*
      Ako volis mirise slatkisa, bombonica i ostalih zanimacija, obavezno probaj ;)

      Delete