Thursday, April 11, 2013

NEW IN: BEAUTY GOODIES

Prethodnog vikenda u Beogradu je odrzan 21.medjunarodni sajam kozmetike "Dodir Pariza". Svi vi koji kao i ja volite sminku i kozmetiku znate da na jednom mestu mozete naci sve sto vam je potrebno, a sto tesko nalazite u slobodnoj prodaji. Za mene on vec pretstavlja neku vrstu tradicije. Gotovo da nijedan nisam propustila.Uvek se najvise zadrzim na standu mog omiljenog izlagaca, ALEXANDAR Cosmetics-a. Tu uvek nadjem gomilu divnih turpija za nokte, stikere za nokte, vosak za hladnu depilaciju, trake za depilaciju, lakove za nokte, vestacke trepavice, preparate za negu kose i tela...sve sto mozete da zamislite oni imaju.
Evo sta sam to kupila ovog puta:


Takmicenje u Body Art-u je svakako privuklo paznju mnogih posetilaca. Delic atmosfere (07.04.2013.)













Najveci deo je kao i svake godine zauzeo ALEXANDAR Cosmetics

Za neke od kupljenih preparata spremam posebne postove, nakon prethodnog testiranja.

Satima sam se vrtela pokusavajuci da nadjem stand Flormar kozmetike, i nisam ih videla. Razocarala sam se. Godinama sam kod njih kupovala lakove za nokte, koji su za novac koji izdvojite sasvim solidnog kvaliteta. Zanima me da li je neko od vas mozda primetio Flormar na prethodno odrzanom sajmu kozmetike ili je to samo meni promaklo :(

Da li vi posecujete sajam kozmetike? Ako ste bile kako vam se dopao? Sta ste ocekivale da kupite a niste pronasle?



Love,
Marija

2 comments:

  1. eto, ja baš ove god nisam bila i očigledno nisam ništa propustila, sve mi je isto kao i svake godine pre!
    Inace, to ulje mi je ok, ali mi je maska u kesici pet puta bolja od ulja. Ja to leti nosim sa sobom na more, jer tada mi kosa bude najostecenija pa moram da vodim baš racuna

    ReplyDelete
  2. U pravu si, svake godine je isto, ali ja opet idem ;) Ako ne bih otisla, nervirala bih se misleci da sam nesto propustila :D Meni je sve njihovo sto sam do sad probala super

    ReplyDelete